تداوم درخشش دانشگاه علوم پزشکی همدان در جشنواره قرآن و عترت
کد خبر: 3837289
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۹

تداوم درخشش دانشگاه علوم پزشکی همدان در جشنواره قرآن و عترت

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ برگزیدگان بخش هنرهای تجسمی بیست‌و‌چهارمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت معرفی شدند.

تداوم درخشش دانشگاه علوم پزشکی همدان در جشنواره قرآن و عترتبه گزارش ایکنا از همدان، برگزیدگان بخش هنرهای تجسمی بیست‌وچهارمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت معرفی شدند که در این بین اثر هنری زهرا افشار، دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی همدان در رشته تذهیب خوش درخشید.

آمار ثبت‌نام‌کنندگان بخش هنری بیست‌و‌چهارمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت، ۸ هزار و ۵۰۰ نفر در سه گروه دانشجویان، اساتید و کارکنان بود که رشته عکاسی با ۴ هزار ۸۰۰ شرکت‌کننده بیشترین ثبت نامی را میان سایر رشته‌ها به خود اختصاص داده بود.

پس از عکاسی، رشته نقاشی و خوشنویسی به ترتیب با هزار و ۲۰۰ و هزار و ۱۰۰ شرکت‌کننده بیشترین آمار ثبت‌نام‌کنندگان را در این دور از جشنواره داشته است.

طراحی پوستر، معرق و منبت، فیلم کوتاه، تذهیب و پی‌نما به ترتیب در رتبه‌های بعد علاقه‌مندی شرکت‌کنندگان قرار دارد. شرکت‌کنندگان در رشته خوشنویسی این دور از جشنواره متن آیه ۹ سوره مبارکه عنکبوت «وَالَّذِینَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ لَنُدْخِلَنَّهُمْ فِی الصَّالِحِینَ» را به‌صورت نستعلیق و شکسته نستعلیق به دبیرخانه بیست‌وچهارمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت ارسال کردند.

دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، سبزوار، شیراز و دانشگاه علوم پزشکی اردبیل به ترتیب بیشترین علاقه‌مندان به رشته‌های هنری را در این جشنواره داشته‌اند.

بیست و چهارمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت آبان‌ماه به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی همدان برگزار می‌شود.

انتهای پیام

captcha