پایان شهریورماه؛ آخرین مهلت شرکت در جشنواره «جوان حکیم»
کد خبر: 3842513
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۶

پایان شهریورماه؛ آخرین مهلت شرکت در جشنواره «جوان حکیم»

گروه فرهنگی ــ مسئول شورای فرهنگی بنیاد قرآن همدان با بیان اینکه جشنواره «جوان حکیم» با همکاری خبرگزاری ایکنا برگزار می‌شود، از مشارکت حداکثری افراد در آن خبر داد و گفت: تاکنون ۲۳۵ نفر مشارکت داشته‌اند و برای شرکت در مرحله اول جشنواره، تنها یک هفته فرصت باقی مانده است.

پایان شهریورماه؛ آخرین مهلت شرکت در جشنواره «جوان حکیم»محمدامین آهنچی، مسئول شورای فرهنگی بنیاد قرآن استان همدان، در گفت‌وگو با ایکنا، اظهار کرد: جشنواره جوان حکیم با هدف انس بیشتر جوانان با نهج‌البلاغه و تربیت مبلغ نهج‌البلاغه برگزار می‌شود.

وی افزود: در این جشنواره کل حکمت‌ها به ۱۴ بخش ‌۴۰ تایی‌ تقسیم شده و در هر فصل سال یک مسابقه به‌صورت اینترنتی چهار گزینه‌ای برگزار می‌شود.

آهنچی بیان کرد: جوایز خاصی برای برندگان این جشنواره در هر مرحله در نظر گرفته شده است، بعد از سه مرحله غیر حضوری یک مرحله حضوری با جوایز نفیس‌تر برگزار خواهد شد.

مسئول شورای فرهنگی بنیاد قرآن استان همدان گفت: در پایان جشنواره از شرکت‌کنندگان فعال ـ اگرچه برنده جایزه هم نشده باشند ـ با عنوان «جوان حکیم» تقدیر شده و با طی مراحلی از طرف سازمان تبلیغات به‌عنوان مبلغ نهج‌البلاغه به مراکز آموزشی و فرهنگی معرفی خواهند شد.

وی توضیح داد: این جشنواره با همکاری خبرگزاری بین‌الملی ایکنا شعبه همدان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این مسابقه به‌صورت اینترنتی برگزار می‌شود، یادآور شد: علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه می‌توانند از طریق پایگاه اینترنتی javan.eazm.ir سؤالات را دریافت کرده و یا برای کسب اطلاعات بیشتر به کانال دروازه حکمت در پیام‌رسان ایتا به نشانی @babolhekmat مراجعه کنند.

انتهای پیام

captcha