دبیران اجرایی و علمی جایزه جلال آل احمد منصوب شدند
کد خبر: 3844349
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۴

دبیران اجرایی و علمی جایزه جلال آل احمد منصوب شدند

گروه ادب ــ مهدی قزلی برای ششمین دوره متوالی از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان «دبیر اجرایی دوازدهمین دوره جایزه ادبی جلال آل احمد» و محمدرضا شرفی خبوشان، به عنوان دبیر علمی این جایزه منصوب شد.

مهدی قزلی دبیر اجرایی جایزه جلال آل احمد شدبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ سیدعباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مهدی قزلی را برای ششمین دوره متوالی به عنوان «دبیر اجرایی دوازدهمین دوره جایزه ادبی جلال آل احمد» منصوب کرد.

در متن این حکم آمده است:

«جناب آقای مهدی قزلی

نظر به سوابق ارزشمند جنابعالی در عرصه‌های فرهنگی، به ویژه در حوزه ادبیات داستانی به موجب این حکم به عنوان «دبیر اجرایی دوازدهمین دوره جایزه ادبی جلال آل احمد» منصوب می‌شوید.

امید است با استعانت از خداوند متعال و تعامل بیشتر با اساتید، نویسندگان ارجمند و هیات علمی، در برگزاری شایسته این رویداد بزرگ موفق و موید باشید.»

در حکم دیگری، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی محمدرضا شرفی خبوشان را به عنوان «دبیر علمی دوازدهمین دوره جایزه ادبی جلال آل احمد» منصوب کرد. در این حکم آمده است:

«جناب آقای محمدرضا شرفی خبوشان

نظر به پیشنهاد معاونت امور فرهنگی و با توجه به سوابق و تجارب ارزنده جناب‌عالی در عرصه ادبیات داستانی، به موجب این حکم به عنوان «دبیر علمی دوازدهمین دوره جایزه ادبی جلال آل احمد» منصوب می‌شوید. امیدوارم در انجام وظایف مندرج در آیین‌نامه جایزه، موفق و پیروز باشید.»

دبیران اجرایی و علمی جایزه جلال آل احمد منصوب شدند

بر پایه این گزارش، به زودی اعضای هیئت علمی دوازدهمین دوره جایزه ادبی جلال آل احمد معرفی خواهند شد.

محمدرضا شرفی خبوشان متولد سال ۱۳۵۷ است. وی علاوه بر دریافت جایزه جلال آل احمد در سال ۱۳۹۶ با «بی‌کتابی»، عنوان برگزیده و نامزدی در جشنواره‌های معتبر ادبی همچون کتاب‌سال جمهوری اسلامی، کتاب‌سال دفاع مقدس، جشنواره داستان انقلاب، جایزه قلم زرین و جشنواره شهید حبیب غنی‌پور را نیز کسب کرده است. 

یادآور می‌شود؛ از سال ۱۳۹۳ و در پی تصمیم کارگروه ویژه جشنواره‌های معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، برگزاری جایزه ادبی جلال آل‌احمد، جشنواره بین‌المللی شعر فجر و جایزه ادبی پروین اعتصامی به بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان واگذار شده است.

انتهای پیام

captcha