فعالیت 20 مبلغ در 4 موکب اوقاف همدان
کد خبر: 3844814
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۴
همزمان با ایام اربعین حسینی؛

فعالیت 20 مبلغ در 4 موکب اوقاف همدان

گروه اجتماعی ـ مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان گفت: همزمان با ایام اربعین حسینی 20 مبلغ در 4 موکب استان به اقامه نماز جماعت، پاسخگویی به شبهات و احکام و ...خواهند پرداخت.

فعالیت 20 مبلغ در 4 موکب اوقاف همدانرامین غلامی، مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان، در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: همزمان با ایام اربعین حسینی 4 موکب به صورت مستقیم در سطح استان برپا خواهد شد.
وی افزود: موکب حسینیه کوهینی واقع در شهرک فرهنگیان، موکب شهید قهاری واقع در گردنه اسدآباد، موکب بهشت هاجر ملایر، موکب مسجد روعان کبودرآهنگ از جمله ایستگاه‌های صلواتی فعال در خاک استان است.
غلامی با بیان اینکه امسال مرز خسروی برای ورود زائران به کربلای معلی باز است خاطر نشان کرد: پیش‌بینی می‌شود حدود ۴۰ درصد زائران کربلا از استان همدان عبور کنند.
مدیر روابط عمومی اواقاف و امور خیریه استان همدان ادامه داد: موکب‌های استان از ۱۷ تا ۲۳ مهرماه فعال خواهند بود.
وی گفت: همزمان با ایام اربعین حسینی 20 مبلغ اعزامی از قم و بومی استان در موکب‌ها به اقامه نماز جماعت، پاسخ گویی به شبهات و احکام خواهند پرداخت گفتنی است حضور مبلغین در موکب‌ها 24 ساعته خواهد بود.
مدیر روابط عمومی اواقاف و امور خیریه استان ادامه داد: 44 مسجد و حسینیه در داخل و بین راه نیز در ایام اربعین طبق ساعات تعیین شده باز بوده میزبان زائرین اربعین حسینی خواهند بود.
انتهای پیام

captcha