اشتغال بیش از ۲ هزار نفر در شهرک صنعتی ویان همدان
کد خبر: 3844865
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۷

اشتغال بیش از ۲ هزار نفر در شهرک صنعتی ویان همدان

گروه سیاست و اقتصاد ــ مدیر عامل شهرک صنعتی ویان همدان با بیان اینکه به‌زودی ۴ واحد بزرگ در این شهرک افتتاح خواهد شد، گفت: به‌زودی واحد تولید پشم شیشه و قطعات گاز در این شهرک راه‌اندازی خواهند شد.

اشتغال بیش از 2 هزار نفر در شهرک صنعتی ویان همدانپوریا حاتمیان، مدیر عامل شهرک صنعتی ویان همدان در گفت‌و‌گو با ایکنا، اظهار کرد: مساحت شهرک صنعتی ویان مساحتی بالغ بر 394 هکتار دارد که مساحت بخش صنعتی آن 286 هکتار است.

وی افزود: در این شهرک صنعتی بیش از 30 واحد فعال و 48 واحد تعطیل شده وجود دارد همچنین 6 واحد در حال نصب ماشین‌آلات، 7 واحد در حال ساخت سوله و 5 واحد در حال دیوار‌کشی هستند.

حاتمیان اضافه کرد: به این شهرک 15 واحد زمین اختصاص داده شده است، 5 واحد فسخ قرارداد و 9 واحد مصادره بانک است که در مجموع در شهرک صنعتی ویان بیش از 2 هزار نفر مشغول به کار شده‌اند.

مدیر عامل شهرک صنعتی ویان در پاسخ به علت تعطیلی 48 واحد این شهرک، گفت: عدم نقدینگی، ضعف مدیریت داخلی و نوسانات بازار و نبود موارد اولیه بوده است و برخی واحد‌ها نیز به‌صورت فصلی فعال هستند.

وی با بیان اینکه به‌زودی 4 واحد بزرگ وارد شهرک صنعتی ویان خواهد شد، گفت: به‌زودی واحد تولید پشم شیشه و قطعات گاز در این شهرک راه‌اندازی خواهد شد که با فعالیت این 2 واحد بزرگ زمینه اشتغال 600 نفر فراهم خواهد شد.

حاتمیان با بیان اینکه یکی از معضلات امروز کشور و به تبع استان، کمبود آب است، گفت: در راستای صرفه‌جویی در مصرف آب، تصفیه خانه پیشرفته این شهرک به‌زودی فعال خواهد شد، این مجموعه خود دارای یک تصفیه خانه دیگر نیز هست.

انتهای پیام

captcha