تحریم‌های اقتصادی علیه کشور محاسبات غلط دشمنان است
کد خبر: 3845828
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۹

تحریم‌های اقتصادی علیه کشور محاسبات غلط دشمنان است

گروه سیاست و اقتصاد ـ استاندار همدان تحریم‌های اقتصادی علیه کشور را بار دیگر محاسبات غلط دشمنان دانست و ادامه داد: تصور دشمن این است که با فشار حداکثری بتواند ملت و نظام را به زانو دربیاورد اما حضور گسترده مردم در ۱۳ آبان و ۲۲ بهمن گذشته نشان دهنده فروپاشی تحریم و فشار حداکثری دشمنان است.

تحریم‌های اقتصادی علیه کشور محاسبات غلط دشمنان استبه گزارش ایکنا از همدان، سیدسعید شاهرخی، استاندار همدان، امروز 7 مهرماه در همایش نکوداشت پیشکسوتان جهاد و شهادت دفاع مقدس استان همدان، اظهار کرد: دوران دفاع مقدس یکی از افتخارآمیزترین دوران تاریخ انقلاب اسلامی و تاریخ بلند ایران است به طوریکه اگر نگاهی به تاریخ پر فراز و نشیب ایران کنیم ایامی به باشکوهی و این برجستگی سراغ نداریم.
وی افزود: در دوران دفاع مقدس اوج ایثار، اخلاص، ازخودگذشتگی و عشق ورزی به رهبری در اعتلای ارزش‌های اسلامی به بهترین شکل به تصویر کشیده شد.
وی با بیان اینکه جنگ تحمیلی در شرایطی آغاز شد که انقلاب اسلامی نوپا با وجود همه هجمه‌ها در جهت جلوگیری از پیشرفت انقلاب، مراتب تثبیت خود را طی می‌کرد، افزود: دشمنان ما همان محاسبه غلطی که امروز نسبت به ایران دارند، آن زمان نیز داشتند و نقش اراده و مقاومت مردم، وجود رهبر بزرگ و عالم و عنصر مفید و ارزشمند بسیج را نادیده گرفتند یا عمق و توانش را غلط محاسبه کردند.
شاهرخی ادامه داد: نتیجه محاسبات غلط آنها این شد که پس از هشت سال با پیشرفته‌ترین امکانات و قرار گرفتن پشت سر صدام نتوانستند نتیجه‌ای بگیرند و حقانیت کشور ما به واسطه رشادت‌های تمام آحاد مردم به همه ثابت شد.
وی بیان کرد: امروز به برکت همان روحیه ایثار و فداکاری که در دوران دفاع مقدس تجلی پیدا کرد، در دنیا و منطقه حرفی برای گفتن داریم و در شرایطی که در ابتدای انقلاب و جنگ‌ تحمیلی هیچ امکاناتی نداشتیم، امروز پیشرفته‌ترین سلاح‌های موشکی را داریم و همین است که دشمن را به وحشت انداخته است.
استاندار همدان تحریم‌های اقتصادی علیه کشور را بار دیگر محاسبات غلط دشمنان دانست و ادامه داد: تصور دشمن این است که با فشار حداکثری بتواند ملت و نظام را به زانو دربیاورد اما حضور گسترده مردم در ۱۳ آبان و ۲۲ بهمن گذشته نشان دهنده فروپاشی تحریم و فشار حداکثری دشمنان است.
شاهرخی اضافه کرد: دشمن نه تنها به اهداف خود نرسیده بلکه کشور ما و تفکر انقلابی همچنان مسیر خود را ادامه می‌دهد و همین تفکر موجب می‌شود در زمانی که استکبار از عربستان حمایت می‌کند، رزمندگان یمنی اقتصاد عربستان را ساقط کنند که همه از روحیه ایثار و مقاومت است که در منطقه گسترش پیدا کرده است‌.
وی رمز پیروزی و موفقیت ما را تا کنون وحدت، همدلی، وفاق و تبعیت از مقام ولایت دانست و خاطرنشان کرد: ما امروز وظیفه داریم در یورش ناجوانمردانه که دشمن به سمت تولید و مردم آورده، با تمام توان و امکانات از مردم حمایت کنیم و توجه جدی به رفع مشکلات پیش روی مردم داشته باشم.
انتهای پیام

captcha