وجود امنیت پایدار در کشور ثمره خون شهدا است
کد خبر: 3845882
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۴

وجود امنیت پایدار در کشور ثمره خون شهدا است

گروه اجتماعی- مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: وجود امنیت پایدار، اقتدار، عزت، عظمت و حاکمیت ایران اسلامی ثمره خون شهدای والامقام هشت سال دفاع مقدس است.

وجود امنیت پایدار در کشور ثمره خون شهدا استبه گزارش ایکنا از اردبیل، حسین دشتی، مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل، شامگاه گذشته، هفتم مهرماه در حاشیه بازدید از نمایشگاه والفجر۸ در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه در اردبیل، اظهار کرد: شهدای والامقام کشورمان برای تأمین امنیت، اقتدار، عزت و حاکمیت ایران اسلامی تلاش‌های بسیاری کرده‌اند که این امر همواره سرلوحه امدادگران کمیته امداد استان اردبیل قرار دارد.
وی با اشاره به حضور امدادگران بسیجی کمیته امداد درنمایشگاه رزمی فرهنگی والفجر۸، بیان کرد: از ابتدای هفته دفاع مقدس همچون سنوات گذشته برنامه‌های مناسبی را در پیش گرفتیم تا ضمن آشنایی هر چه بیشتر با رشادت‌های شهدا و ایثارگران، عزم خود را برای یاری‌رسانی به محرومان جامعه جزم کنیم.
دشتی به حضور امدادگران استان اردبیل در مزار شهدا و ادای احترام به روح شامخ شهیدان اشاره کرد و افزود: همواره در برگزاری یادواره شهدای والامقام حضوری پررنگ داشته و وظیفه خود می‌دانیم تا به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت کمک کنیم.
مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با بیان اینکه تبیین فرهنگ ایثار و احسان برای همگان به ویژه نسل جوان بسیار حائز اهمیت است، گفت: ایثار و از خودگذشتگی که به جا مانده از دوران دفاع مقدس است، هم‌اکنون هم قابل مشاهده بوده و نیکوکاران و خیران با اقدامات خیرخواهانه خود گام‌های بلندی را برای توسعه و سرافرازی میهن اسلامی برداشته‌اند.
وی با اشاره به اینکه سال‌های بسیاری از دوران دفاع مقدس می‌گذرد، بیان کرد: دیدار مستمر با خانواده شهدا و همچنین جانبازان و ایثارگران حاضر در بیمارستان تخصصی شهید پاریاب را در اولویت برنامه‌های خود قرار داده‌ایم تا هرگز جایگاه رفیع آن‌ها و خانواده‌های‌شان فراموش نشود.
دشتی با بیان اینکه امدادگران کمیته امداد استان اردبیل با فعالیت در عرصه توانمندسازی و اشتغال‌زایی مددجویان تحت حمایت گام‌های بلندی را برای توسعه و پیشرفت منطقه برداشته‌اند، افزود: ایجاد اشتغال پایدار برای خانوار تحت حمایت و اقشار آسیب‌پذیر جامعه کمتر از جهاد نیست که درصدد هستیم با چنین اقداماتی اهداف شهیدان و ایثارگران را به ثمر بنشانیم.
مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با اعلام اینکه این نهاد در دوران دفاع مقدس یک شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است، تصریح کرد: «شهید حمدالله درجزی» امدادگر کمیته امداد استان اردبیل بود که در سال ۶۱ و در منطقه شرهانی به شهادت رسید.
وی با اشاره به حضور جانبازان و ایثارگران امدادگر در کمیته امداد استان اردبیل، افزود: در کمیته امداد همه به عنوان مددکار وارد عرصه خدمت‌رسانی به محرومان و مستمندان جامعه شده‌ایم تا ریشه فقر را زدوده و توسعه را به ارمغان بیاوریم.
انتهای پیام

captcha