برتری تیم قرآنی دانشگاه علوم پزشکی همدان بر کرمانشاه
کد خبر: 3846012
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۳

برتری تیم قرآنی دانشگاه علوم پزشکی همدان بر کرمانشاه

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ کارشناس قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: مرحله نیمه نهایی مسابقات تیمی قرآن وزارت بهداشت با رقابت شرکت کنندگان دو استان کرمانشاه و همدان، با پیروزی تیم دانشگاه علوم پزشکی همدان به پایان رسید.

برتری تیم قرآنی دانشگاه علوم پزشکی همدان بر کرمانشاهحسین فرخی، کارشناس قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: امسال بخشی‌ با عنوان مسابقات تیمی قرآن به بیست و چهارمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور اضافه شده است.
وی افزود: در این طرح هر یک از دانشگاه‌های کشور دو گروه تیمی در بخش آقایان و خانم‌ها شامل یک حافظ، قاری و فرد توانمند در حوزه مفاهیم در این مسابقه شرکت می‌کنند.
فرخی افزود: در راستای برگزاری مسابقات تیمی، وزارت بهداشت، دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور را به چند منطقه تقسیم کرد که در این تقسم بندی، دانشگاه‌های علوم پزشکی همدان، لرستان و کرمانشاه برای رقابت با یکدیگر انتخاب شدند.
کارشناس قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی همدان ادامه داد: در این بین دانشگاه لرستان به دلیل عدم برخورداری از تیم شرکت کننده در این دور از مسابقات حذف و همدان و کرمانشاه دو رقیب باقی مانده در میدان شدند.
وی با اشاره به اینکه استان همدان تیمی در بخش بانوان نداشت، گفت: مرحله نیمه نهایی مسابقات تیمی قرآن وزارت بهداشت با رقابت شرکت کنندگان دو استان کرمانشاه و همدان، با پیروزی تیم دانشگاه علوم پزشکی همدان به پایان رسید.
فرخی با اشاره به اینکه مرحله نیمه نهایی مسابفات تیمی قرآن وزارت بهداشت با ارزیابی 2 داور به پایان رسید ادامه داد: تیم خواهران دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه نیز به دلیل عدم حضور تیم خواهران استان همدان به مرحله نهایی راه یافت.
کارشناس قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی همدان با اشاره به اینکه تیم برتر به مسابقات نهایی راه می‌یابند، بیان کرد: در مرحله نهایی، 12 نفر در قالب 4 تیم برتر، به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت.
وی با اشاره به اینکه بیست و چهارمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت در دو مرحله برگزار می‌شود، یادآور شد: مسابقات تیمی و رشته‌های اذان، تواشیح، و دعا خوانی در 11 و 12 مهر ماه سال جاری و رشته‌های آوایی 7 تا 10 ابان ماه به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی برگزار می‌شود.
انتهای پیام

انتهای پیام
captcha