تمایل حداکثری سعود‌ی‌ها به اعزام حجاج ایرانی به عمره/ تابع نظر رهبر انقلاب هستیم
کد خبر: 3846088
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۰
رئیس فراکسیون حج و زیارت مجلس:

تمایل حداکثری سعود‌ی‌ها به اعزام حجاج ایرانی به عمره/ تابع نظر رهبر انقلاب هستیم

گروه سیاسی ــ حجت‌الاسلام والمسلمین احد آزادی‌خواه با اشاره به اینکه شواهد حاکی از تمایل حدا‌کثری سعودی‌ها به برقراری عمره مفرده و اعزام حجاج ایرانی است، گفت: در این ارتباط تابع نظر رهبر معظم انقلاب و شورای عالی امنیت ملی هستیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین احدآزادی‌خواه، رئیس فراکسیون حج و زیارت مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا؛ درباره آخرین خبرها از برقراری عمره مفرده گفت: نحوه برخورد سعودی‌ها با حجاج ایران در حج امسال و نوع تعاملشان حاکی از تمایل صددرصدی آن‌ها برای اعزام حجاج به عمره مفرده است.

وی با بیان اینکه سیاست سعودی‌ها در این ارتباط جذب هرچه بیشتر به منظور ارزآوری بیشتر است، اظهار کرد: در همین ارتباط سعودی‌ها به دنبال ترکیب توریسم با زائر هستند و امکانات سیاحتی را هم برای زائران فراهم کرده‌اند. لذا از حضور هرچه بیشتر حجاج ایرانی نیز استقبال می‌کنند.

آزادی‌خواه در پایان تصریح کرد: تصمیم‌گیری در این ارتباط منوط به اجازه مقام معظم رهبری و نیز تشخیص شورای عالی امنیت ملی است ولی به هر حال مادامی که امنیت، آرامش و کرامت حجاج ایرانی تأمین نشود، درباره اعزام به عمره تصمیم‌‌گیری نخواهیم کرد.

انتهای پیام
captcha