پیشتازی کانون‌های مساجد همدان در ثبت سامانه سجا
کد خبر: 3846148
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۷

پیشتازی کانون‌های مساجد همدان در ثبت سامانه سجا

گروه فرهنگی ــ مدیر دبیرخانه کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد همدان با بیان اینکه کانون‌های مساجد باید سریع‌تر اطلاعات کانون خود را در سامانه «سجا» ثبت کنند، گفت: حمایت ما از کانو‌‌ن‌ها منوط به ثبت رسمی در این سامانه است.

پیشتازی کانون‌های مساجد همدان در ثبت سامانه سجاحمیدرضا ناهیدی فرد، مدیر دبیرخانه کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد استان همدان در گفت‌و‌گو با ایکنا، اظهار کرد: مدیران کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد باید اطلاعات کانون خود را در پورتال جامع «سجا» ثبت‌نام کنند.

وی با اشاره به اینکه این پورتال در راستای ساماندهی و تکمیل اطلاعات کانون‌ها راه‌اندازی شده است، افزود: بر همین اساس مدیران کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد می‌توانند با مراجعه به سایت ضمن ثبت کانون در این پورتال، اطلاعات آن را نیز تکمیل کنند.

ناهیدی افزود: این پورتال که با نام «سجا» در اختیار کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد قرار گرفته است یکی از مهم‌ترین طرح‌های ستاد عالی مساجد در سال 97 خواهد بود که 24 هزار کانون در کشور را زیر پوشش خواهد داشت و محلی برای پیوند کانون‌های فرهنگی ـ هنری نیز خواهد بود.

مدیر دبیرخانه کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد همدان گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌ شده با ثبت دست‌کم ۲۰ نفر در مساجد شهری و دست‌کم ۱۰ نفر در مساجد روستایی، یک کانون فرهنگی هنری رسمیت می‌یابد.

ناهیدی عنوان کرد: به قید قرعه به 4 نفر از مدیران کانونی که در مدت زمان تعیین شده در پورتال جامع بچه‌های مسجد ثبت نام کنند هدیه مشهد تعلق می‌گیرد.

وی یادآور شد: کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد در راستای شکوفا کردن استعدادهای نسل امروز تلاش می‌کنند تا با شکوفایی و پرورش استعدادهای جوانان مسجدی در عرصه فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی برای تربیت افراد متخصص و متعهد گام بردارد.

وی گفت: نیت درونی برنامه‌های کانون‌های مساجد باید توجه به بحث ترویج هنر از طریق مساجد و هنر ناب اسلامی باشد؛ چرا که منبع ترویج زمینه‌های هنری مساجد است.

انتهای پیام

انتهای پیام
captcha