مرحله دوم جشن عاطفه‌ها در مدارس سراسر کشور برگزار شد
کد خبر: 3846875
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۷

مرحله دوم جشن عاطفه‌ها در مدارس سراسر کشور برگزار شد

گروه جامعه ــ مرحله دوم جشن عاطفه‌ها با مشارکت کمیته امداد و وزارت آموزش و پرورش در ۶۶ هزار مدرسه سراسر کشور برگزار شد.

مرحله دوم جشن عاطفه‌ها در مدارس سراسر کشور برگزار شدبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد؛ مراسم افتتاح مرحله دوم جشن عاطفه‌ها چهارشنبه 10 مهرماه با حضور معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد، معاون پرورشی وزارت آموزش و پرورش و دانش‌آموزان مدارس شهر قدس، در ورزشگاه الغدیر این شهر برگزار شد.

علیرضا عسگریان، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد در این مراسم با اشاره به برگزاری مرحله نخست جشن عاطفه‌ها در روزهای هفتم و هشتم شهریورماه، گفت: در مرحله نخست جشن عاطفه‌ها، مردم نیکوکار با حضور در پایگاه‌های کمیته امداد، مراکز نیکوکاری، مصلی‌های نماز جمعه و همچنین از طریق روش‌های غیر حضوری، کمک‌های خود را برای دانش‌آموزان نیازمند ارسال کردند.

وی یادآوری کرد: در این مرحله، پس از جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم نیکوکار، بسته‌هایی شامل اقلام تحصیلی دانش‌آموزان به ارزش چهار میلیون ریال تهیه و میان دانش‌آموزان محروم و تحت حمایت توزیع شد.

عسگریان ادامه داد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، مرحله دوم جشن عاطفه‌ها امروز دهم مهرماه در ۶۶ هزار مدرسه در سراسر کشور برگزار می‌شود و دانش‌آموزان و والدین آن‌ها و همچنین اولیای مدارس کمک‌های خود را برای دانش‌آموزان محروم کشور انجام می‌دهند.

انتهای پیام
captcha