میزبانی از بزرگترین رویداد قرآنی وزارت بهداشت؛ افتخاری برای دانشگاه ابن‌سینا
کد خبر: 3846937
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۷

میزبانی از بزرگترین رویداد قرآنی وزارت بهداشت؛ افتخاری برای دانشگاه ابن‌سینا

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ رئیس دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا استان همدان اظهار کرد: برگزاری جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت، فرصتی مناسب برای تطهیر روح و قرب الهی دانشگاهیان است و میزبانی از بزرگترین رویداد قرآنی وزارت بهداشت برای دانشگاه ابن سینا افتخاری با ارزش و گران‌بها به شمار می‌رود.

میزبانی از بزرگترین رویداد قرآنی وزارت بهداشت؛ افتخاری برای دانشگاه ابن‌سینابه گزارش ایکنا از همدان، رشید  حیدری مقدم رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان، شامگاه گذشته ۱۰ مهرماه در آئین افتتاحیه بیست و چهارمین جشواره قرآن وعترت دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور گفت: برگزاری بیست و چهارمین جشنواره قرآن وزارت بهداشت در دانشگاه علوم پزشکی همدان می‌تواند اساتید، کارکنان و دانشجویان را از فیوضات خود بهرمند نموده و این جشنواره نیز از الطاف خداوند متعال به همدان و حوزه دانشگاه بوده است.

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا همدان بیان کرد: میزبانی از بزرگترین رویداد قرآنی وزارت بهداشت برای دانشگاه ابن سینا افتخاری با ارزش و گران‌بها به شمار می‌رود.

وی در ادامه با اشاره به برکات و فضیلت‌های قرآن کریم اضافه کرد: برگزاری این جشنواره که برای نخستین بار طی دو مرحله انجام شده و خوشبختانه هر دو مرحله در همدان برگزار می‌شود، بدون شک برکات بی‌شماری را برای دانشگاه در برخواهد داشت.

حیدری مقدم  تصریح کرد: با فرا گرفتن قرآن و توسل به فرمایشات و دستورات الهی می‌توان در زندگی و جامعه از حداکثر توان معنوی بهره برد و قرآن همانند چراغی روشنگر، هدایتگر انسان در تاریکی و لغزش‌های دنیوی خواهد بود.

وی یادآور شد: همانطور که رزمندگان هشت سال دفاع مقدس با تمسک و توسل به قرآن، در شب‌های عملیات اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک ایران اسلامی به دست دشمنان این نظام بیافتد، امروز نیز جوانان این مرز و بوم با وجود هجمه‌های زیاد فرهنگی دشمن به ما تحمیل می‌شود، باید قرآن را چراغ راه خود قرار داده و از مسیر صراط مستقیم خارج نشویم.

حیدری مقدم با اشاره به انهدام پهباد آمریکایی توسط جمهوری اسلامی تصریح کرد: در حال حاضر با کسب رهنمودهایی از قرآن و تفکر عاشورایی در دنیا حرف اول را می‌زنیم.

وی افزود: بی‌شک برگزاری بیست و چهارمین جشنواره قرآنی وزارت بهداشت در دانشگاه علوم پزشکی همدان می‌تواند اساتید، کارکنان و دانشجویان را از فیوضات خود بهرمند نموده و این جشنواره نیز از الطاف خداوند متعال به همدان و حوزه دانشگاه بوده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم که دانشجویان از این چراغ و نور الهی استفاده کافی و وافی را برده و برای آینده خود، این فرصت را مغتم شمرده و ره‌توشه‌ای معنوی را کسب نمایند و در سال‌های کار و تلاش و خدمت‌رسانی به مردم شریف کشور و زندگی از آن بهره مند شوند.

انتهای پیام
captcha