تماشاخانه ماه میزبان تئاتر «شاهرخ»
کد خبر: 3847823
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۵

تماشاخانه ماه میزبان تئاتر «شاهرخ»

گروه فرهنگی - تئاتر «شاهرخ» از ۱۵ مهرماه تا یکم آبان‌ماه هر شب از ساعت ۱۸ در تماشاخانه ماه به روی صحنه می‌رود.

تماشاخانه ماه میزبان تئاتر «شاهرخ»

به گزارش ایکنا از اصفهان، شاهرخ ضرغام یکی از محافظان کاباره میامی در دوران شاهنشاهی بود؛ جثه‌ای تنومند داشت و در محله او را به نام «شاهرخ غول» می‌شناختند. اما عشق یک نفر سرنوشت او را تغییر داد و او به حر انقلاب معروف شد.

نمایش «شاهرخ» به نویسندگی بهنام میرزایی و کارگردانی محمد رادمهر به صورت تک پرسوناژ با زبان هنر و با بازی محمد رادمهر به روی صحنه می‌رود.
طراح و کارگردان تئاتر شاهرخ در این رابطه گفت: این تئاتر در مورد شخصی با نام شاهرخ است که بادیگارد کاباره میامی بوده و علی رغم اینکه حقوق خوبی میگرفته با ساواک درگیر می‌شود.
محمد رادمهر با بیان اینکه شاهرخ با امام خمینی(ره) دیدار می‌کند و شخصی انقلابی می شود، اظهار کرد: او بادیگارد حضرت امام می‌شود و با شروع جنگ به جبهه می‌رود و در ۱۷ آذرماه ۵۹ همزمان با تولدش شهید می‌شود.
وی با اشاره به موفقیت های این تئاتر، بیان کرد: شاهرخ در دومین جشنواره تئاتر روح الله و جشنواره تئاتر ارس باران جوایز زیادی دریافت کرده است.
این کارگردان افزود: موضوع و سبک اجرایی شاهرخ مستند است و به لحاظ تکنیکی تئاتری شفاهی را به روی صحنه می برد و مخاطب را با خود همراه می سازد.
این کارگردان خاطرنشان کرد: تئاتر «شاهرخ» با همکاری گروه تئاتر آوان و فرهنگسرای پایداری وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان از ۱۵ مهر تا یکم آبان از ساعت ۱۸ در تماشاخانه ماه واقع در خیابان استانداری به روی صحنه می رود که علاقه مندان برای تهیه بلیط می توانند به سایت gisheh8.com مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha