خدمت‌رسانی ۴۵ دستگاه اتوبوس از کرج به زائران اربعین
کد خبر: 3847878
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۰۱:۳۹

خدمت‌رسانی ۴۵ دستگاه اتوبوس از کرج به زائران اربعین

گروه اجتماعی ــ رئیس سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری کرج، گفت: ۴۵ دستگاه اتوبوس کرجی به مدت ۱۲ روز در مرز مهران تا شهر کوت و محدوده ۱۰۰ کیلومتر به جابه‌جایی زائران اربعین حسینی می‌پردازند.

45 دستگاه اتوبوس از کرج به زائران اربعین خدمت‌رسانی می‌کنند

مجید استاد کاظمی، رئیس سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری کرج در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، از اختصاص 45 دستگاه اتوبوس برای جابه‌جایی زائران اربعین حسینی از سوی این شهرداری خبرداد و گفت: شورای اسلامی شهر امسال ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار در این زمینه مصوب کرده است.

وی افزود: از این رقم ۴۵۰ میلیون تومان برای در اختیار گرفتن اتوبوس‌های بخش خصوصی و مابقی صرف سایر هزینه کاروان‌ها می‌شود.

این مسئول گفت: همچنین شهرداری کرج ۳۰ نیروی پشتیبان به همراه لوازم یدکی و ماشین‌آلات سبک به شهر مهران و کوت عراق اعزام می‌کند.

به گفته استادکاظمی، سازمان شهرداری‌ها و اتحادیه کشور نیز قراراست اعتباری را به اتوبوسرانی کرج برای جابه‌جایی زائران اربعین اختصاص دهد.

وی بیان کرد: در صورتی که این اعتبار در اختیار سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری کرج قرار گیرد ۱۷۰ اتوبوس به مرز مهران در غرب کشور تا کوت اعزام می‌شود.

این مسئول بیان کرد: همچنین قرار است ۱۰ میلیون تومان به هر دستگاه اتوبوس اختصاص داده شود تا به مدت ۱۲ روز در مرز مهران تا شهر کوت و محدوده ۱۰۰ کیلومتر به جابه‌جایی زائران اربعین حسینی اقدام کنند.

رئیس سازمان حمل‌ونقل، بار و مسافر شهرداری کرج خاطرنشان کرد: ششمین سال متوالی است که کلانشهرهای تهران، ‌کرج و مشهد در ایام اربعین جابه‌جایی مسافران در مرز مهران - کوت و کوت - نجف را برعهده دارند.

انتهای پیام
captcha