اعزام 764 نفر از مددجویان همدان به زیارت
کد خبر: 3848138
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۵

اعزام 764 نفر از مددجویان همدان به زیارت

گروه فرهنگی ـ معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان با اشاره به عزیمت 764 نفر از مددجویان معزز تحت حمایت گفت: این افراد راهی اماکن مقدس عتبات عالیات، مشهد مقدس، قم و جمکران شده‌اند.

اعزام 764 نفر از مددجویان همدان به زیارتبه گزارش ایکنا از همدان، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد مهدی جعفری، معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان خبر داد: طی شش‌ماهه ابتدائی سال جاری 764 نفر از مددجویان تحت حمایت به اماکن مقدس عتبات عالیات، مشهد مقدس، قم و جمکران عزیمت نمودند.
معاون امور فرهنگی کمیته امداد همدان افزود: یکی از فعالیت‌های خوب و مؤثر امداد اجرای طرح شوق زیارت است که در این طرح با حمایت‌های مالی خیران و نیکوکاران زمینه سفر مددجویان به اماکن مقدس فراهم می‌گردد.
جعفری گفت: در اجرای طرح شوق زیارت در سال جاری تاکنون 22 نفر به عتبات عالیات، 493 نفر به مشهد مقدس و تعداد 249 نفر نیز به شهر مقدس قم و جمکران مشرف شده‌اند.
وی اضافه کرد: اجرای این طرح که با کمک خیران و نیکوکاران گرامی محقق می‌شود بیش از 210 میلیون تومان هزینه در برداشته است که به حول و قوه الهی طرح مذکور در شش‌ماهه دوم سال جاری نیز با حمایت‌های بی‌دریغ خیران گران‌قدر ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام
captcha