اطلاع‌رسانی برنامه‌های مسابقات قرآن ضعیف بود
کد خبر: 3848547
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۳

اطلاع‌رسانی برنامه‌های مسابقات قرآن ضعیف بود

گروه فعالیت‌های قرآنی _ یک شرکت‌کننده رشته حفظ ٢۰ جزء در چهل‌و‌دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم گفت: اطلاع‌رسانی در خصوص برنامه‌های برگزار شده در طول مسابقات مقداری ضعیف بود.

اطلاع رسانی برنامه‌های مسابقات باید قوی‌تر باشدفائزه جعفری، شرکت‌کننده رشته حفظ 20 جزء از استان قم در چهل‌و‌دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در گفت‌وگو با ایکنا اصفهان، اظهار کرد:  اولین بار است که در مرحله کشوری این مسابقات شرکت کردم، ولی قبلا در مراحل استانی و شهرستانی در استان خودم، مسابقات دانشجویی و نیز مسابقات نیروهای مسلح هم در رشته حفظ ٢۰ جزء و هم در رشته حفظ کل رتبه‌های اول و دوم را کسب کرده‌ام.

وی ادامه داد: اکنون ده سال است که در مسابقات حفظ قرآن شرکت می‌کنم تا خودم را محک بزنم. سطح مسابقات نیز تا اینجا خوب بوده، البته در سطح حفظ مشکلاتی هم وجود داشت که به خاطر استرس مسابقات طبیعی است.

این شرکت‌کننده در خصوص نحوه برگزاری مسابقات افزود: تاکنون برگزاری مسابقات خوب بوده، ولی اینکه قرار بود ساعت 2 و نیم در سالن مسابقات حاضر شویم کمی سخت بود، چراکه بعضی خانم‌ها بچه کوچک داشتند و برایشان راحت نبود. از طرف دیگر اطلاع‌رسانی در خصوص برنامه‌های برگزار شده در طول مسابقات مقداری ضعیف بود، مثلا همه از برنامه تور اصفهان‌گردی اطلاع نداشتند.

جعفری در خصوص تاثیر انس با قرآن در زندگی، گفت: قرآن مایه آرامش است و به پیشرفت کار انسان بسیار کمک می‌کند. علاوه بر این قرآن صفت صبر را در انسان پرورش داده و باعث تقویت آن می‌شود.

انتهای پیام
captcha