توصیه‌های پلیس همدان به زائران حسینی
کد خبر: 3849141
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۵

توصیه‌های پلیس همدان به زائران حسینی

گروه اجتماعی ــ معاون اجتماعی پلیس همدان به‌منظور افزایش رفاه و امنیت زائران اربعین حسینی نکاتی را برای این سفر معنوی گوشزد کرد.

توصیه‌های پلیس همدان به زائران حسینیبه گزارش ایکنا از همدان، به نقل از پایگاه خبری پلیس، حسین بشری، معاون اجتماعی پلیس استان ضمن تسلیت ایام اربعین امام حسین(ع) و آرزوی قبولی عزاداری زائران، توصیه‎هایی را به‌منظور آسایش و امنیت زائران گوشزد کرد و گفت: رانندگان در طول مسیر ضمن رعایت مقررات به توصیه‌های پلیس توجه جدی داشته باشند.

وی با بیان اینکه از هرگونه عجله و شتاب در رانندگی پرهیز شود و با سرعت مطمئنه حرکت کنید، یادآور شد:  در صورت بروز خستگی حتماً در موکب‌ها و ایستگاه‌های طول مسیر استراحت کنید.

بشری ادامه داد: در صورت نیاز به ارز خارجی حتماً از صرافی‌های معتبر و در شهرهای خود اقدام به تهیه آن کنید و از افراد رهگذر به هیچ عنوان ارز تهیه نکنید.

معاون اجتماعی پلیس استان همدان تأکید کرد: در نگهداری مدارک و اسناد هویتی خود دقت کنید و از دادن مدارک به افراد ناشناس خودداری کنید.

بشری با اشاره به اینکه زائران زمان رفت و برگشت خود را مدیریت کنند، یادآور شد: در طول مسیر با خادمان خود در نیروی انتظامی و مأموران مربوطه همکاری کنید تا ان‌شاءالله بیشترین بهره را از این سفر معنوی داشته باشید.

انتهای پیام
captcha