تردد 8 میلیون و 2 هزار خودرو از همدان به مرز مهران
کد خبر: 3851380
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۶

تردد 8 میلیون و 2 هزار خودرو از همدان به مرز مهران

گروه اجتماعی ـ مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان گفت: از ابتدای طرح اربعین از 17 مهر ماه تا روز یازدهم، هشت میلیون و دو هزار تردد از استان همدان به سمت پایانه مرزی مهران به ثبت رسیده است.

تردد 8 میلیون و 2 هزار خودرو از همدان به مرز مهرانمصطفی پناهنده، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان با اشاره به آغاز طرح اربعین از ۱۷ مهرماه گفت: از ابتدای طرح تا روز یازدهم، هشت میلیون و دو هزار تردد از استان همدان به سمت پایانه مرزی مهران به ثبت رسیده است.

پناهنده  با اشاره به اینکه تا روز اربعین در مجموع رفت و برگشت هزار و 192 مورد سفر صورت گرفته است و ۳۵ هزار و ۹۲۶ مسافر نیز جابه‌جا شده اند، افزود: در ۷۹۳ مورد سفر ۲۳ هزار و ۴۰۵ مسافر از همدان به مهران و در ۳۹۹ مورد سفر ۱۲ هزار و ۵۲۱ مسافر از مهران به همدان جابه‌جا شده اند. 

وی با بیان اینکه ۹۸۸ دستگاه اتوبوس، ۱۶۶ دستگاه مینی بوس، ۲۹ دستگاه میدل باس و ۹ دستگاه سواری در طول طرح اربعین به جابه‌جایی زائران پرداختند، ادامه داد: سعی کردیم در طول طرح کل ناوگان حمل و نقل عمومی در اختیار زائران باشد به طوریکه حدود ۲۰۰ دستگاه اتوبوس از استان همدان و نیز 8 هزار دستگاه از کل کشور مأمور جابه‌جایی زائران از مرز مهران و سه مرز دیگر بودند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان با تشکر از تمامی عواملی که در حمل و نقل و جابه‌جایی زوار نقش‌آفرین بودند، بیان کرد: ستاد اربعین استان با توان مضاعف سبب شدند تا این طرح به خوبی اجرا شود و بتوانیم با کمترین آسیب و نارضایتی زوار را جابه‌جا کنیم و طرح را به مراحل پایانی خود برسانیم. 

 

انتهای پیام
captcha