توجه بیشتر به استعداد‌های پنهان در کوچه پس کوچه‌های همدان
کد خبر: 3851961
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۵

توجه بیشتر به استعداد‌های پنهان در کوچه پس کوچه‌های همدان

گروه اجتماعی ـ نماینده ولی فقیه در استان همدان در جمع مدیران و معاونان ورزش و جوانان و ورزشکاران همدانی گفت: اگر به برخی از رشته‌ها توجه بیشتری شود موفقیت‌ها و مدال آوری‌های بیشتری را در عرصه‌های بین‌المللی شاهد خواهیم بود اما متاسفانه به دلیل بی توجهی‌هایی که صورت می‌گیرد استعداد‌های خوبی را از دست می‌دهیم لذا باید توجه بیشتری به مسأله استعدادیابی در کوچه پس کوچه‌های شهر داشت.

توجه بیشتر به استعداد‌های پنهان در کوچه پس کوچه‌های همدانبه گزارش ایکنا از همدان، حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی، نماینده ولی فقیه در استان همدان عصر سه‌شنبه 30 مهرماه، در جمع مدیران ورزش و جوانان همدان با تبریک هفته تربیت بدنی و با اشاره به اهمیت و ضرورت توجه به ورزش گفت: ورزش یکی از عوامل اساسی بازدارنده آسیب‌های اجتماعی است که امروز با آن در جامعه مواجهیم.
وی افزود: استان همدان در بعضی از رشته‌ها دارای وضعیت خوبی است که جای تقدیر و تشکر دارد اما در برخی از رشته‌ها ضعف‌های اساسی وجود دارد که نیازمند تقویت در مدیریت‌ها است.
شعبانی اضافه کرد: اگر به برخی از رشته‌ها توجه بیشتری شود موفقیت‌ها و مدال آوری‌های بیشتری را در عرصه های بین المللی شاهد خواهیم بود اما متاسفانه به دلیل بی توجهی‌هایی که صورت می‌گیرد استعداد‌های خوبی را از دست می‌دهیم.
نماینده ولی فقیه در استان گفت: اگر بخواهیم شاهد رشد ورزش استان باشیم باید به خاطر داشته باشیم که استعداد‌هایی در کوچه‌های شهر وجود دارد که نیازمند حمایت می‌باشند.
وی ابراز کرد: خی از افراد و خانواده‌ها به دلیل نبود شرایط مالی و اجتماعی توانایی حضور در باشگاه‌ها را ندارند لذا اداره ورزش و جوانان باید توجه بیشتری به مسأله استعداد یابی داشته و تسلط خود را به کوچه پس کوچه‌ها شهر افزایش دهد.

انتهای پیام
captcha