نگاهی به برنامه‌های جنبی جشنواره قرآنی دانشگاه پیام نور
کد خبر: 3854745
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۰

نگاهی به برنامه‌های جنبی جشنواره قرآنی دانشگاه پیام نور

گروه مسابقات ــ در حاشیه بیست و سومین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشگاه پیام نور، برنامه‌های جنبی متنوعی در نظر گرفته شده است که از جمله آنها می‌توان به برگزاری چهار کارگاه آموزشی اشاره کرد.

نگاهی به برنامه‌های جنبی جشنواره قرآنی دانشگاه پیام نور

به گزارش ایکنا؛ در حاشیه مرحله کشوری بیست و سومین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشگاه پیام نور که از روز گذشته به میزبانی استان کرمان آغاز شده، برنامه‌های جنبی متعددی در نظر گرفته شده است.
این برنامه‌ها که شامل بخش‌هایی همچون کارگاه‌های آموزشی، نشست‌های تخصصی و ... است، از روز ۱۲ آبان‌ماه آغاز شده و تا روز پایانی جشنواره در روز ۱۴ آبان‌ماه ادامه دارد.
بر همین اساس، در روز یکشنبه ۱۲ آبان‌ماه، دو کارگاه با عناوین ایده‌پردازی با رویکرد کسب و کار ویژه بانوان و همچنین اصول عملیات روانی در فضای مجازی ویژه آقایان شرکت‌کننده در این دوره از جشنواره برگزار شد.
همچنین در روز دوشنبه ۱۳ آبان‌ماه نیز دو کارگاه آموزشی دیگر با عنوان آرامش از منظر قرآن کریم و چگونه استارت‌آپ خود را ایجاد کنیم، برنامه‌ریزی شده است.
برگزاری نشست توجیهی و هماهنگی داوران و متسابقان و نیز نشست مدیران فرهنگی استان‌های دانشگاه پیام‌نور، از دیگر‌ برنامه‌های در نظر گرفته شده در حاشیه جشنواره قرآن قرآن و عترت است. برگزاری مسابقات ورزشی همچون دارت و تیراندازی در هتل محل اسکان متسابقان، از دیگر برنامه‌های جنبی جشنواره است.
همچنین در حاشیه این‌ جشنواره غرفه‌های گردشگری و مسابقات، مشاوره، کارآفرینی، صنایع دستی، کتاب و محصولات فرهنگی در محل اسکان متسابقان برپا شده است.
جشنواره قرآن و عترت دانشگاه پیام نور که از روز گذشته آغاز شده و تا روز ۱۴ آبان‌ماه ادامه دارد، در شش بخش و ۳۳ رشته برگزار می‌شود و رقابت‌های این جشنواره در بخش‌های مختلف تا پیش از آغاز بخش آوایی پایان یافته و نفرات برتر نیز مشخص شده‌اند.

انتهای پیام
captcha