برگزاری ۱۰ محفل انس با قرآن در حاشیه جشنواره قرآنی دانشگاه پیام نور
کد خبر: 3854831
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۹

برگزاری ۱۰ محفل انس با قرآن در حاشیه جشنواره قرآنی دانشگاه پیام نور

گروه مسابقات ــ دانشگاه‌ها و مساجد استان کرمان در ایام برگزاری مرحله کشوری جشنواره قرآن و عترت دانشگاه پیام نور میزبان محافل انس با قرآن خواهند بود.

برگزاری ۱۰ محفل انس با قرآن در حاشیه جشنواره قرآنی دانشگاه پیام نور

به گزارش ایکنا؛ در حاشیه مرحله کشوری بیست‌وسومین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشگاه پیام نور که از روز یکشنبه ۱۲ آبان‌ماه آغاز شده است، ۱۰ محفل انس با قرآن با حضور قاریان ممتاز و بین‌المللی برگزار می‌شود.

بر اساس برنامه اعلام شده از سوی دبیرخانه این جشنواره در روز اول و بعد از اذان مغرب روز ۱۲ آبان ماه در مسجد امام حسین(ع) واقع در خیابان والفجر کرمان محفل انس با قرآن با حضور قاریان ممتاز و بین‌المللی برگزار شده است.

در روز دوشنبه ۱۳ آبان ماه نیز حرم مطهر شاهزاده محمد(ع) کرمان میزبان محفل دیگری با حضور قاریان بین‌المللی بوده است. در این روز همچنین در شش واحد دانشگاهی دانشگاه پیام‌ نور در سراسر استان کرمان شش محفل نورانی برپا شده است.

در روز سه‌شنبه نیز دانشگاه باهنر کرمان و در محل مجمع قاریان و حافظان قرآن استان کرمان میزبان دو محفل نورانی دیگر خواهند بود تا تعداد محافل برگزار شده در ایام جشنواره به ۱۰ محفل برسد.

این‌ محافل با حضور قاریان و حافظان حاضر در تیم داوری بیست و سومین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشگاه پیام نور که از اساتید کشوری و بین‌المللی هستند، برگزار می‌شود.

یادآور می‌شود مرحله کشوری بیست‌وسومین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشگاه پیام نور از روز یکشنبه ۱۲ آبان ماه آغاز شده و امروز سه‌شنبه با برگزاری مراسم اختتامیه و معرفی نفرات برتر به پایان می‌رسد.

انتهای پیام
captcha