دشمن می‌داند قدرت ما در همبستگی ماست
کد خبر: 3857173
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۱
شیخ عیسی قاسم در سی و‌ سومین همایش وحدت:

دشمن می‌داند قدرت ما در همبستگی ماست

گروه بین‌الملل ــ رهبر معنوی شیعیان بحرین طی سخنانی در افتتاحیه سی‌ و سومین همایش بین‌المللی وحدت اسلامی گفت: دشمن می‌داند قدرت ما در همبستگی و وحدت است و امت اسلامی باید با بازگشت به اتحاد و یکپارچگی، انسانیت را از نو زنده کند.

دشمن می‌داند قدرت ما در همبستگی ماستبه گزارش خبرنگار ایکنا؛ آیت‌الله شیخ عیسی قاسم صبح امروز، 23 آبان ماه، طی سخنانی در آیین افتتاحیه سی و سومین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی در تهران اظهار کرد: امت اسلام امروز در زمینه تمسک به عزت و حمایت از مسئله فلسطین، قدس و مسجدالاقصی در معرض امتحان بزرگی قرار دارد. امت اسلام امروز بر سر دو راهی قرار دارد، یا این که باید مسیر تفرقه و اختلاف را انتخاب کند و یا این که با جدیت و صداقت به مسیر وحدت برگردد.

رهبر معنوی شیعیان بحرین با تأکید بر این که دشمن می‌داند که رمز قدرت ما اتحاد و همبستگی ماست، گفت: امت اسلامی باید با بازگشت به اتحاد و یکپارچگی، انسانیت را از نو زنده کند.
 
آیت‌الله عیسی قاسم با بیان اینکه تنها گذاشتن فلسطینی‌ها در مقابل ظلم رژیم صهیونیستی در واقع همان تنها گذاشتن امت اسلام است، گفت: اگر رژیم صهیونیستی بر مقدسات اسلامی در فلسطین دست‌درازی کند، هیچ عزت و آبرویی برای امت اسلامی باقی نمی‌ماند.

رهبر معنوی شیعیان بحرین تأکید کرد: مسئله فلسطین و قدس و مسجد الاقصی، آرمان امت اسلامی هستند که باید با جانفشانی پس گرفته شوند، عزم جزم برای یاری حق و جهاد واقعی در راه آرمان فلسطین انگیزه‌ای قوی برای یکپارچه کردن مسلمانان است.
 
آیت‌الله عیسی قاسم در ادامه با اشاره به این که برخی نظام‌های عربی با پذیرش طرح شکست خورده معامله قرن، به آرمان فلسطین پشت کردند، گفت: آیا این برای مسلمانان خواری و ذلت نیست که فلسطین و قدس، که محور وحدت هستند، در مقابل ظلم رژیم صهیونیستی رها شوند.

وی تصریح کرد: مسلمانان نباید از یک وجب از خاک فلسطین و قدس بگذرند و سکوت کنند و بازگشت به اسلام و وحدت فقط با ثبات قدم، صداقت و جدیت محقق می‌شود.

رهبر معنوی شیعیان بحرین در پایان بر ضرورت حفظ کرامت مسجدالاقصی و مقدسات قدس و فلسطین تأکید کرد.
 
گفتنی است؛ سی‌و‌سومین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی صبح امروز، 23 آبان با سخنرانی حسن روحانی، رئیس‌جمهور کشورمان و با محوریت «وحدت امت در دفاع از مسجدالاقصی» در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی در تهران آغاز به کار کرد و تا شنبه، 25 آبان ادامه دارد.
 
انتهای پیام
captcha