رئیس شورای اسلامی فلسطین در لبنان از ایکنا بازدید کرد
کد خبر: 3857678
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۵

رئیس شورای اسلامی فلسطین در لبنان از ایکنا بازدید کرد

گروه بین‌الملل ــ «شیخ محمد نمر زغموت»، رئیس شورای اسلامی فلسطین در لبنان، امروز، 26 آبان‌ماه، از خبرگزاری ایکنا بازدید کرد.

بازدید رئیس شورای اسلامی فلسطین در لبنان از ایکنابه گزارش ایکنا؛ شیخ محمد نمر زغموت، رئیس شورای اسلامی فلسطین در لبنان و از مهمانان سی‌وسومین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی در تهران، با حضور در سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور با فعالیت‌های خبرگزاری ایکنا آشنا شد.

وی در این بازدید با بیان اینکه خدمت به قرآن امری مقدس است، خطاب به خبرنگاران ایکنا، گفت: ما مسلمانان خادمان قرآن هستیم و امیدوارم همه شما در این مسیر موفق و در راه خدمت به قرآن پایدار و ثابت قدم باشید.

امروز همچنین سیدعلی السید قاسم، هماهنگ‌کننده گفت‌و‌گوی ادیان در لبنان، عضو آکادمی بین‌المللی گفت‌و‌گوی اسلام و مسیحیت «المریمیه» و از دیگر مهمانان سی‌‌وسومین کنفرانس وحدت از ایکنا بازدید کرد و در جریان فعالیت‌های بخش‌های مختلف خبری این رسانه قرار گرفت.

آماده//بازدید رئیس شورای اسلامی فلسطین در لبنان از ایکنا

یادآور می‌شود؛ سی و سومین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی 23 آبان‌ماه با حضور علما و شخصیت‌های کشورهای مختلف جهان در تهران آغاز شد و دیروز، 25 آبان، پس از سه روز با برگزاری مراسم اختتامیه و قرائت بیانیه پایانی به کار خود پایان داد.

آماده//بازدید رئیس شورای اسلامی فلسطین در لبنان از ایکنا

انتهای پیام
captcha