فیلم/ تلاوت زیبای کارگر اوگاندایی هنگام کار
کد خبر: 3858754
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۵

فیلم/ تلاوت زیبای کارگر اوگاندایی هنگام کار

گروه بین‌الملل ــ فیلمی در فضای مجازی منتشر شده است که در آن یک کارگر اوگاندایی به زیبایی آیاتی از قرآن را تلاوت می‌کند.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از پایگاه خبری an7a.com، این کارگر اوگاندایی در این فیلم آیات 51 تا 58 سوره مریم (وَاذْكُرْ فِي الْكِتَابِ مُوسَى إِنَّهُ كَانَ مُخْلَصًا وَكَانَ رَسُولًا نَبِيًّا * وَنَادَيْنَاهُ مِنْ جَانِبِ الطُّورِ الْأَيْمَنِ وَقَرَّبْنَاهُ نَجِيًّا * وَوَهَبْنَا لَهُ مِنْ رَحْمَتِنَا أَخَاهُ هَارُونَ نَبِيًّا * وَاذْكُرْ فِي الْكِتَابِ إِسْمَاعِيلَ إِنَّهُ كَانَ صَادِقَ الْوَعْدِ وَكَانَ رَسُولًا نَبِيًّا * وَكَانَ يَأْمُرُ أَهْلَهُ بِالصَّلَاةِ وَالزَّكَاةِ وَكَانَ عِنْدَ رَبِّهِ مَرْضِيًّا * وَاذْكُرْ فِي الْكِتَابِ إِدْرِيسَ إِنَّهُ كَانَ صِدِّيقًا نَبِيًّا * وَرَفَعْنَاهُ مَكَانًا عَلِيًّا * أُولَئِكَ الَّذِينَ أَنْعَمَ اللَّهُ عَلَيْهِمْ مِنَ النَّبِيِّينَ مِنْ ذُرِّيَّةِ آدَمَ وَمِمَّنْ حَمَلْنَا مَعَ نُوحٍ وَمِنْ ذُرِّيَّةِ إِبْرَاهِيمَ وَإِسْرَائِيلَ وَمِمَّنْ هَدَيْنَا وَاجْتَبَيْنَا إِذَا تُتْلَى عَلَيْهِمْ آيَاتُ الرَّحْمَنِ خَرُّوا سُجَّدًا وَبُكِيًّا) را تلاوت می‌کند.

این کارگر اوگاندایی که حافظ قرآن نیز هست، زمانی که به آیه‌ 58 سوره مریم رسید که سجده مستحب دارد، سجده کرد و تحت تأثیر قرار گرفت. کاربران شبکه‌های اجتماعی این ویدئو را در فضای مجازی منتشر و حفظ قرآن را از سوی او تحسین کرده‌اند.

در پایان تلاوت، تصویربردار و تهیه‌کننده فیلم از او درباره هویتش پرسیدند و این کارگر نامش را «شهراوی» و خود را از شهروندان اوگاندایی معرفی می‌کند.

 

انتهای پیام
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۲:۳۰
0
1
قشنگ و دلنشین بود. این بنده خدا پس کی کار میکنه؟
captcha