عیادت نماینده ولی فقیه مازندران از آیت‌الله طبرسی
کد خبر: 3859845
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۷

عیادت نماینده ولی فقیه مازندران از آیت‌الله طبرسی

گروه فرهنگی ــ نماینده ولی فقیه در مازندران، امروز پنجم آذرماه از آیت‌الله طبرسی، نماینده سابق ولی فقیه در مازندران و امام جمعه سابق ساری عیادت کرد.

عیادت نماینده ولی فقیه مازندران از آیت‌الله طبرسیبه گزارش ایکنا از مازندران، حجت‎الاسلام محمدباقر محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران، امروز پنجم آذرماه از آیت‌الله طبرسی، نماینده سابق ولی فقیه در مازندران و امام جمعه سابق ساری عیادت کرد.

بر اساس این گزارش، حجت‌الاسلام والمسلمین لائینی امروز با حضور در بیمارستان امام خمینی(ره) ساری از آیت‌الله طبرسی، عیادت و از نزدیک در جریان روند درمان این عالم وارسته قرار گرفت.

لائینی در این دیدار با تجلیل از خدمات چهل ساله آیت‌الله طبرسی، از ایشان به عنوان عالمی انقلابی، مردمی و ولایت‌مدار نام برد و افزود: خدمات و مجاهدت‌های چهل ساله این عالم انقلابی در خدمت به انقلاب، نظام و رهبری همواره مورد نظر و توجه آحاد مردم مازندران خواهد بود.

نماینده، ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه، آیت‌الله طبرسی در طول چهل سال همواره پرچمدار وحدت و همبستگی در استان بود، تصریح کرد: در طول چهار دهه حضور ایشان در جایگاه امامت جمعه و نمایندگی، ولی فقیه در استان، اتفاقات بسیار ارزشمندی در این منطقه رخ داد.

وی با تأکید بر اینکه، از این پس نیز نیازمند راهنماییها این شخصیت اثرگذار استان در مسائل مختلف هستیم، افزود: آیت‌الله طبرسی به عنوان یک عالم خدوم و انقلابی همواره در کنار مردم بود و او چهل در سنگر امامت جمعه خدمات ارزشمندی به انقلاب، نظام و مردم داشت که در تاریخ ثبت و ضبط خواهد شد.

لازم به ذکر است؛ آیت‌الله طبرسی مدتی به دلیل عارضه مغزی در تهران تحت معالجه قرار گرفت.

انتهای پیام
captcha