پایان مسابقات قرآن نزاجای جنوب كشور/ تجلیل از پیشكسوتان قرآنی
کد خبر: 3860513
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۷

پایان مسابقات قرآن نزاجای جنوب كشور/ تجلیل از پیشكسوتان قرآنی

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مرحله منطقه‌ای سی‌و‌نهمین دوره مسابقات قرآن نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در منطقه جنوب كشور با معرفی نفرات برگزیده امروز پایان یافت.

به گزارش ایكنا از فارس، مراسم اختتامیه مرحله منطقه‌ای سی‌و‌نهمین دوره مسابقات قرآن نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران منطقه جنوب كشور امروز، 9 آذرماه در حرم مطهر حضرت علی‌بن حمزه(ع) شیراز برگزار شد.

این مسابقات طی روزهای 7 تا 9 آذرماه به میزبانی تیپ 55 هوابرد شیراز و با رقابت 250 نفر از برترین‌های یگان‌های مختلف نزاجا در استان‌های فارس، سیستان و بلوچستان، كرمان و اصفهان برگزار شد.

حجت‌الاسلام سیدعباس برهانی‌نسب، رئیس عقیدتی ـ سیاسی تیپ 55 هوابرد شیراز نیز در این مراسم گفت: 25 یگان از استان‌های فارس، سیستان و بلوچستان، كرمان و اصفهان در رشته‌های حفظ 1، 3، 5، 10، 15، 20، 25 جزء و كل قرآن كریم و همچنین قرائت تحقیق و ترتیل، مفاهیم سطح یك و دو و اذان در این مسابقات به رقابت پرداختند. این مسابقات در حرم مطهر حضرت علی‌بن حمزه(ع) و در دو سالن مجزا و با حضور 9 داور از داوران برتر كشوری و استانی برگزار شد.

برهانی‌نسب بیان كرد: همچنین در حاشیه برگزاری این مسابقات دو نمایشگاه ویژه معرفی شهدا و فعالیت‌های تیپ 55 هوابرد به‌منظور آشنایی هر چه بیشتر با فعالیت‌های این تیپ برپا شد.

رئیس عقیدتی ـ سیاسی تیپ 55 هوابرد شیراز گفت: برگزیدگان این مرحله به مسابقات سراسری نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی كه طی روزهای 17 تا 19 آذرماه جاری در تهران برگزار می‌شود، راه پیدا خواهند كرد.

یادآور می‌شود، در پایان این مراسم از 120 نفر از برگزیدگان این مرحله و همچنین دو نفر از پیشكسوتان قرآنی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در منطقه فارس به‌نام‌های صفرعلی رجبعلی‌زادگان، فرمانده اسبق تیپ 37 زرهی، حافظ قرآن كریم و نهج‌البلاغه و همچنین حسین ایران‌نژاد، فرمانده اسبق تیپ 37 زرهی و حافظ كل قرآن كریم تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام
captcha