سی و چهارمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان آغاز می‌شود
کد خبر: 3861330
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۴
تا دقایقی دیگر؛

سی و چهارمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان آغاز می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ تا دقایقی دیگر مراسم افتتاحیه سی و چهارمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان كشور به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی شیراز آغاز می‌شود.

به گزارش ایكنا از فارس، مراسم افتتاحیه سی و چهارمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان كشور تا دقایقی دیگر در محل مسجد پردیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز آغاز خواهد شد.
در این برنامه بعد از تلاوت آیات قرآن كریم توسط وحید سروستانی، قاری برتر قوه قضائیه، سرود جمهوری اسلامی پخش خواهد شد و بعد از آن محمدكاظم كاوه پیشقدم، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی فارس به میهمانان خوشآمدگویی خواهد كرد.
سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین كلانتری، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی كشور و پخش كلیپ اجرایی برنامه تداوم‌بخش این برنامه خواهد بود و بعد از آن حجت‌الاسلام والمسلمین شریفانی، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی سخنرانی خواهد كرد.
این برنامه با اجرای تواشیح و سخنرانی عنایت‌الله رحیمی،‌ استاندار فارس ادامه خواهد یافت و سپس برنامه دكلمه‌خوانی اجرا شده و در آخر آیت‌الله لطف‌الله‌ دژكام، نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز سخنرانی خواهد كرد.
پایان‌بخش برنامه افتتاحیه سی و چهارمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان تجلیل از 27 برگزیده آزمون معارفی و 48 برگزیده رشته‌های ادبی، هنری و پژوهشی این دوره از جشنواره خواهد بود.
یادآور می‌شود، همزمان با مراسم افتتاحیه جشنواره، مسابقات رشته قرائت ترتیل بخش آقایان در سالن سینا و صدرا برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha