اجرای طرح «صفای دل» در مؤسسه هفت آسمان
کد خبر: 3864245
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۴

اجرای طرح «صفای دل» در مؤسسه هفت آسمان

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت هفت آسمان استان اصفهان، طرح قرآنی «صفای دل» را به صورت رایگان و غیر حضوری برای علاقه‌مندان برگزار می‌کند.

به گزارش ایکنا؛ مؤسسه هفت آسمان با هدف آموزش به تمام مقاطع سنی در مشاغل مختلف در سطح کشور، برنامه‌های آموزشی قرآن را به صورت غیر‌ حضوری ارائه می‌دهد.

طرح قرآنی «صفای دل» از سوی مؤسسه هفت آسمان، شش سال است که به صورت غیر حضوری در سه بخش شامل دوره مطالعاتی ترجمه قرآن، دوره مطالعاتی گزیده تفسیر نمونه و دوره شنیداری تفسیر تسنیم برای علاقه‌مندان برگزار می‌شود.

این طرح با مجوز از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای دوستداران قرآن از شهرهای مختلف کشور و ملیت‌های مختلف به صورت غیر حضوری و رایگان انجام می‌شود.

از ویژگی‌های طرح می‌توان به آشنایی با قرآن و استفاده عملی از معارف غنی آن در زندگی، برای هر سن(6 تا 50 سال) و تحصیلات، صرف وقت اندک در هر روز، مداوم و مستمر بودن آموزش، بودن منابع آماده و در دسترس و اعطای مدرک داخلی پایان دوره اشاره کرد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت نام و تکمیل فرم آنلاین می‌توانند به سایت http://poll.whc.ir/index.php?r=survey/index&sid=968222&lang=fa مراجعه و یا به نشانی اصفهان، خیابان پروین، خیابان معراج، خیابان فجر ۳، بوستان ۳، پلاک ۹۱ مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha