کد خبر: 3868338
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۶

پرستاران جهاد دانشگاهی فارس تجلیل شدند

پرستاران جهاد دانشگاهی فارس تجلیل شدند گروه اجتماعی ـ همزمان با سالروز ولادت حضرت زینب كبری(س)، از پرستاران و كادر درمانی جهاد دانشگاهی فارس تجلیل به عمل آمد.

به گزارش ایكنا از فارس، به‌مناسبت سالروز میلاد پربرکت حضرت زینب(س) و گرامیداشت روز پرستار، مراسم تجلیل از پرستاران و كادر درمانی درمانگاه جهاد دانشگاهی فارس امروز، 11 دی‌ماه در شیراز برگزار شد.
مظاهر بابایی، رئیس جهاد دانشگاهی فارس در این مراسم گفت: پرستار بودن عشق و از خودگذشتگی می‌خواهد و در جهاد دانشگاهی روحیه جهادگری داشتن به معنای سخت‌کوش بودن و ایثار است که این امر در لباس پرستاری معنای واقعی پیدا می‌کند.
وی افزود: پرستاری که وظیفه مراقبت از بیماران را بر عهده دارد و بر مشکلات و مسایل سخت کاری و کمبودها فائق می‌آید، نمونه یک انسان کامل و الهی است.
بابایی بیان كرد: خدمات و تلاش‌های شبانه‌روزی شما بر هیچ کس پوشیده و پنهان نیست و تمام موفقیت و پیشرفت درمانگاه مرهون همین تلاش‌هاست.
رئیس جهاد دانشگاهی فارس افزود: شرایط کنونی درمانگاه حاصل تلاش و پشتکار شما عزیزان است و اینکه امروز پس از دو سال فعالیت مستمر، این مجموعه توانسته بخش‌ها و تخصص‌های مختلف را فعال نماید و به صورت شبانه‌روزی در حال ارائه خدمات به اقشار مختلف جامعه ‌باشد مرهون همین تلاش‌ها و فعالیت‌هاست، امیدواریم که در سال‌های آتی بتوانیم شاهد فعالیت بخش‌هایی همچون ناباروری و درمان سرطان، ترمیم زخم و ... در این مجموعه توانمند باشیم.
مریم سروش، معاون پژوهشی جهاد دانشگاهی فارس نیز در این نشست گفت: کادر درمانی و پزشکی جهاد دانشگاهی علی‌رغم وجود مشکلات و کمبودها در ارایه خدمات درمانی به جامعه از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی‌کنند و بی‌شک تحقق این امر در سایه مدیریت درمانگاه و پشتیبانی تمامی بخش‌‌های جهاد دانشگاهی است.
اشرف شجاعی، مدیر درمانگاه جهاد دانشگاهی فارس هم با تبریک این روز گفت: با توجه به فعالیت شبانه‌روزی کادر درمانی درمانگاه و افزودن کلینیک‌های جدید فیزیوتراپی و چشم‌پزشکی به این مجموعه‌ی درمانی ان‌شاءالله شاهد پیشرفت روزافزون درمانگاه در آینده نه چندان دور خواهیم بود.

انتهای پیام
captcha