حمله هکرهای ایرانی به وب‌سایت سازمان دولتی آمریکا
کد خبر: 3869321
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۱

حمله هکرهای ایرانی به وب‌سایت سازمان دولتی آمریکا

گروه بین‌الملل ــ روزنامه گاردین در گزارشی اعلام کرد: گروهی از هکرهای ایرانی بانفوذ به یکی از پایگاه‌های اینترنتی دولت آمریکا وعده داد که انتقام سختی در انتظار عاملان شهادت سردار قاسم سلیمانی و دیگر شهدای حمله تروریستی اخیر است.

به گزارش ایکنا، گاردین در این گزارش نوشت: گروهی از هکرهای ایرانی با نفوذ به پایگاه اینترنتی یک سازمان دولتی آمریکا، با انتشار پیام‌هایی متعهد شدند که انتقام شهادت فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران را از واشنگتن بگیرند.

وب‌سایت «FDLP» مربوط به «برنامه مخزن کتابخانه فدرال»، که نشریات دولت آمریکا را در اختیار عموم قرار می‌دهد، روز گذشته (14 دی) هک شد و در آن پیامی از آیت‌الله خامنه‌ای و پرچم ایران به نمایش درآمد.
 
در صفحه هک شده این وب‌سایت آمریکایی، تصویری از دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا قرار داده شد که مشتی از سوی ایران به صورت وی زده شده است.

این گروه در این صفحه سخنان آیت‌الله خامنه‌ای را بارگذاری کرد که جمعه، 13 دی، در پیامی اظهار کرد: انتقام سختی در انتظار جنایتکارانی است که دست پلید خود را به خون شهید سلیمانی و دیگر شهدای حادثه دیشب آلودند.
 
همچنین در پیامی بر روی این صفحه نوشته شد: ما از حمایت دوستانمان در منطقه دست نخواهیم کشید: ملت مظلوم فلسطین، ملت مظلوم یمن، ملت و دولت سوریه، ملت و دولت عراق و مردم مظلوم بحرین.
انتهای پیام
captcha