بقاع متبرکه البرز سیاه‌پوش شدند
کد خبر: 3869406
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۳

بقاع متبرکه البرز سیاه‌پوش شدند

گروه اجتماعی ــ در پی به شهادت رسیدن سردار حاج قاسم سلیمانی و به دستور مدیر کل اوقاف البرز تمام بقاع متبرکه استان سیاه‌پوش شدند.

بقاع متبرکه البرز سیاه‌پوش شدند

حجت الاسلام و المسلمین علی دشتکی، مدیرکل اوقاف البرز در گفت وگو با ایکنا از البرز، ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت سردار سرافراز اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی، اظهارکردک فرهنگ شهید و شهادت از والاترین ارزش‌های اسلام است که رمز بقا و جاودانگی انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت در همین فرهنگ است.
وی با بیان اینکه شهادت، آخرین آرزوی عارفان و نهایت آمال صدیقان و مخلصان بارگاه الهی از جمله سردار حاج قاسم سلیمانی است، افزود: فقدان سردار بزرگ‌ دل‌ها، حاج قاسم سلیمانی بسیار سخت و جبران آن بسیار سخت‌تر خواهد بود. این شهید بزرگوار همه زندگی خود را وقف نظام و انقلاب اسلامی کرد و سال ۱۳۶۰ در عملیات طریق‌القدس به جایگاه رفیع جانبازی رسید و سال گذشته نیز از طرف رهبر انقلاب به درجه ذوالفقاری نائل آمد. نام سپهبد قاسم سلیمانی در کنار نام‌های سپهبد قرنی و سپهبد صیاد شیرازی، همواره در تاریخ ایران اسلامی خواهد درخشید.
دشتکی تصریح کرد: شهادت پاداش تلاش‌های بی‌وقفه و مجاهدت‌های شجاعانه و مخلصانه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در میدان جهاد با دشمنان اسلام خصوصا استکبارجهانی به رهبری آمریکا بود و جز شهادت پاداشی را نمی‌توان برای اخلاص و شجاعت این مجاهد و فرمانده خستگی ناپذیر تصور کرد.
حجت الاسلام دشتکی در ادامه گفت: در این ایام به منظور گرامیداشت یاد این شهید بزرگوار بقاع متبرکه البرز سیاه پوش شده‌اند و برافراشتن پرچم عزا و مراسم‌ سوگواری، مدیحه‌سرایی، سخنرانی و پخش کلیپ در وصف این شهید والامقام و ترویج فرهنگ شهادت بخشی از برنامه‌هایی است که در آستان مقدس امامزادگان در حال برگزاری است.
مدیرکل اوقاف البرز تصریح کرد: کارشناسان و روحانیون حاضر در خیمه‌های معرفت نیز به تبیین محورهای مقاومت و دستاوردهای شهید حاج قاسم سلیمانی و مدافعان حرم می‌پردازند.

انتهای پیام
captcha