برترین قاری قرآن سال 98 امشب انتخاب می‌شود
کد خبر: 3870460
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۸ - ۰۳:۰۲
در سالن همایش‌های برج میلاد؛

برترین قاری قرآن سال 98 امشب انتخاب می‌شود

گروه مسابقات ــ مرحله فینال فینالیست‎‌های چهاردهمین جشنواره تلاوت‌های مجلسی با عنوان «فجر تلاوت» امشب، 20 دی‌ماه برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا؛ مرحله فینال فینالیست‎‌های چهاردهمین جشنواره تلاوت‌های مجلسی با عنوان «فجر تلاوت» امشب، 20 دی‌ماه ساعت 18:30 در محل تالار همایش‌های بین‌المللی برج میلاد تهران برگزار می‌شود. همچنین یاد سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش در این جشنواره گرامی داشته خواهد شد.

در این مرحله جشنواره که با حضور پنج نفر از برگزیدگان مرحله کشوری برگزار می‌شود، قاری برتر سال جمهوری اسلامی ایران از دیدگاه مردمی انتخاب خواهد شد.

چهاردهمین جشنواره تلاوت‌های مجلسی دارای ویژگی‌های منحصربفردی همچون بهره‌گیری از فن‌آوری روز جهت جذب مردم بوده است. به همین منظور کد دستوری  #۳۰۱۱۴*۶۶۵۵* در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته بود تا در جشنواره شرکت کنند.

چهاردهمین جشنواره تلاوت‌های مجلسی در مراحل مختلف شهرستانی، استانی و کشوری برگزار شده که تعداد پنج نفر(سعید عبدی، حسین بیات، ابراهیم فلاح تبسم‌چهره، مهدی سعادت‌کیا و سیدجاسم موسوی) از مرحله کشوری به مرحله فینال فینالیست‌های جشنواره با عنوان جشنواره ملی «فجر تلاوت» راه پیدا کرده‌اند.

چهره‌هایی چون امین پویا، قاسم مقدمی، حمید شاکرنژاد، سیدمحمدجواد حسینی، سیدکریم موسوی و وحید نظریان نیز در این مراسم حضور خواهند داشت.

در برگزاری این مرحله از جشنواره، طی ارتباطی که مسئولان برگزارکننده جشنواره با مراکز مختلف داشته‌اند، جشنواره فجر تلاوت به صورت مستقیم و لایو در فضای مجازی ازجمله وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌های مختلف ازجمله در صفحه اینستاگرام ایکنا به نشانی iqnanews پخش می‌شود. همچنین به گفته دبیر جشنواره در حوزه بین‌الملل نیز با ارتباطاتی که برقرار شده است، از وجود داورانی از کشورهای لبنان، سوریه، عراق، لیبی و مصر نیز در مرحله فینال جشنواره استفاده خواهد شد که جشنواره فجر تلاوت را به صورت زنده و از طریق اسکایپ مشاهده کرده و نظرات خود را اعلام خواهند کرد.

جایزه نفر اول جشنواره فجر تلاوت(مرحله فینال فینالیست‌های جشنواره تلاوت‌های مجلسی) مبلغ ۲۰ میلیون تومان خواهد بود و به هر یک از منتخبان استانی جشنواره که به مرحله کشوری راه پیدا کرده بودند، مبلغ پنج میلیون تومان اعطا ‌شد.

یادآور می‌شود، همچنین، دعوت از میهمانان ویژه از تمامی اقشار و اصناف مختلف فرهنگی، ادبی، پزشکی، مهندسی و ... نیز از دیگر ویژ‌گی‌های جشنواره امسال است.

این جشنواره در ادوار قبل در حسینیه صاحب الزمانی واقع در تقاطع خیابان‌های ولیعصر(عج) و مولوی تهران برپا می‌شد.

انتهای پیام
captcha