مهدی غلام‌نژاد در جشنواره فیلم 114 ثانیه‌ای مبین تلاوت می‌کند
کد خبر: 3870889
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۴

مهدی غلام‌نژاد در جشنواره فیلم 114 ثانیه‌ای مبین تلاوت می‌کند

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ در مراسم اختتامیه جشنواره فیلم 114 ثانیه‌ای مبین که فردا، 23 دی‌ماه برگزار می‌شود، مهدی غلام‌نژاد،‌ قاری بین‌المللی کشورمان به تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید خواهد پرداخت.

تلاوت قاری بین‌المللی در جشنواره فیلم 114 ثانیه‌ای مبین

به گزارش ایکنا؛ مراسم اختتامیه نخستین جشنواره فیلم 114 ثانیه‌ای مبین روز دوشنبه، 23 دی‌ماه با حضور برگزیدگان و شرکت‌‌‌کنندگان حاضر در این جشنواره، عموم مردم و مدیران عرصه امور قرآنی کشور برگزار می‌شود.

در آغاز این مراسم مهدی غلام‌نژاد، رتبه اول مسابقات بین‌المللی قرآن دانشجویان مسلمان و رتبه‌دار مسابقات بین‌المللی ایران، کویت، ترکیه و... به تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید می‌پردازد.

در بخش دیگری از این مراسم که از ساعت 15 تا 17 در سالن استاد جلیل شهناز، خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود، سیدمحسن حسینی، خواننده نواهای سنتی به اجرای برنامه مناجات‌خوانی همراه با ساز نی خواهد پرداخت.

یادآور می‌شود، نخستین جشنواره فیلم 114 ثانیه‌ای مبین با هدف والای هنر در ترویج و اعتلای مفاهیم عالی قرآنی برای عموم جامعه و رونق هرچه بیشتر عرصه تولیدات هنری با مضامین قرآن و عترت(ع) و به همت مرکز تولیدات چندرسانه‌ای قرآنی جهاد دانشگاهی(مبین) برگزار شده است.

دبیرخانه این جشنواره در مهلت ارسال آثار از سوی علاقه‏‌مندان، در مجموع 244 اثر در بخش‏‌های مختلف دریافت کرده که از بین آن‏ها پس از دو مرحله انتخاب و داوری، آثار برگزیده توسط هیئت داوران طی مراسم اختتامیه معرفی خواهند شد.

انتهای پیام
captcha