دبیرکل جمعیت هلال‌احمر وارد زاهدان شد
کد خبر: 3871132
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۴
شب گذشته؛

دبیرکل جمعیت هلال‌احمر وارد زاهدان شد

گروه اجتماعی ــ دبیرکل جمعیت هلال‌احمر برای بازدید میدانی و رسیدگی به روند امدادرسانی به سیل‌زدگان سیستان‌و‌بلوچستان شب گذشته، ۲۲ دی‌ماه وارد زاهدان شد.

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، محمودرضا پیروی، دبیرکل جمعیت هلال‌احمر برای بازدید میدانی و رسیدگی به روند امدادرسانی به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان شب گذشته، 22 دی‌ماه وارد زاهدان شد.

به گفته رسول راشکی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان، پیروی قرار است از برخی مناطق سیل‌زده جنوب سیستان‌و‌بلوچستان دیدن و از نزدیک بر روند امداد رسانی و کمک به سیل‌زدگان نظارت کند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان بیان کرد: بارندگی‌های سیستان‌وبلوچستان که از روز جمعه آغاز شد و رفته رفته شدت گرفت، تاکنون خسارات زیادی را در نقاط مختلف استان به بار آورده و افراد زیادی گرفتار سیلاب شده‌اند.

وی افزود: بارندگی‌های سیل‌آسا همراه با طغیان رودخانه‌های محلی در این استان سبب تخریب ۹۳ واحد مسکونی شده که بیشترین تخریب منازل مسکونی سیل‌زدگان با ۵۸ مورد در فنوج گزارش شده است.

راشکی با بیان این‌که در این مدت ۲۷ روستا در ۱۳ شهرستان استان دچار سیلاب و آبگرفتگی شدند، اظهار کرد: با شروع بارندگی‌ها امدادگران استان به حالت آماده‌باش قرار گرفتند و تاکنون با ۸۲ تیم عملیاتی به ۲هزار و ۱۵۵نفر از سیل به زدگان امدادرسانی شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان بیان کرد: در سیلاب اخیر 480 خانوار دچار آسیب شدند که توسط امدادگران جمعیت هلال احمر استان در چادرهای امدادی اسکان اضطراری یافتند.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha