شهادت سردار سلیمانی، هسته‌های مقاومت منطقه را متحد و قدرتمندتر كرد
کد خبر: 3872236
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۹

شهادت سردار سلیمانی، هسته‌های مقاومت منطقه را متحد و قدرتمندتر كرد

گروه سیاست و اقتصاد ـ امام جمعه سیدان با یادآوری جنایت آمریكایی‌ها در به شهادت رساندن سردار سلیمانی گفت: شهادت سردار قاسم سلیمانی، هسته‌های مقاومت منطقه را متحد و قدرتمندتر کرد تا آمریكا را از منطقه بیرون كنند.

به گزارش ایكنا از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین حمیدرضا رستگار، امام جمعه بخش سیدان امروز، ۲۷ دی‌ماه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته، شهادت سردار سلیمانی را یادآور شد و گفت: شهادت سردار قاسم سلیمانی، هسته‌های مقاومت منطقه را متحد و قدرتمندتر کرد به‌طوری كه قسم خورده‌اند که انتقام خون سردار، بیرون کردن آمریکایی‌ها از منطقه است.
رستگار گفت: جنگ روایت‌ها جنگی است که دشمنان تبلیغ می‌کنند تا آنچه که مدنظر خودشان است را در ذهن مردم جاری کنند و دشمن با این جنگ تغییر رویه می‌دهد.
امام جمعه سیدان بیان كرد: امروز انتقامی که سپاه پاسداران از آمریکایی‌ها گرفت و اتحاد و انسجامی که در بین امت‌ها شکل گرفته، باعث شده است تا آمریکایی‌ها و صهیونیست و همراهان این جنایت‌کاران بخواهند از سپاه انتقام بگیرند اما مردم ایران باید بصریت داشته باشند.
وی با انتقاد از تحركات دشمنان در این رابطه یادآور شد: عده‌ای از فریب خوردگان به اسم دانشجو پس از گذشت ۳ روز عکس‌های شهید سردار حاج قاسم سلیمانی را پاره کردند و شعار علیه نظام، رهبری و سپاه سر دادند.
خطیب نماز جمعه بخش سیدان بر هوشیاری و بیداری مردم تاکید کرد و گفت: عده‌ای در فضای مجازی خواهان استیضاح و برکناری برخی مسئولین هستند که در این راستا مردم باید بیدار باشند.
وی بیان کرد: یکی از خدمت‌گزاری‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مبارزه با داعش بود اما الان دشمنان می‌خواهند جای حق و باطل را تغییر دهند و مردم باید بصیرت داشته باشند.
رستگار همچنین با اشاره به سقوط هواپیمای اوكراین نیز بیان كرد: هواپیمای اوکراینی به دلیل اشتباه انسانی که رخ داد سقوط کرد و همه مردم ایران عزادار شدند و به خانواده این عزیزان تسلیت عرض می‌کنیم.
امام جمعه سیدان با اشاره به شائبه‌پراكنی‌های دشمنان در این رابطه تأكید كرد: ‌بررسی علت سقوط هواپیما یک روی سکه است و قضیه انتقام‌گیری از سپاه پاسداران روی دیگر سکه است.
وی در ادامه به سیل سیستان و بلوچستان اشاره كرد و گفت: مردم سیستان و بلوچستان دچار خسارت‌های زیادی شده‌اند که در این حادثه ۶ روستا به‌صورت کامل تخلیه شده است و در این راستا مردم این استان نیاز به کمک دارند و در حال حاضر مردم استان سیستان و بلوچستان حتی به ضروری‌ترین مواد غذایی هم نیازمند هستند.

انتهای پیام
captcha