غرفه دائمی بسیج وزارت اقتصاد در مسجد بازار دایر می‌شود
کد خبر: 3873037
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۰
فرمانده بسیج وزارت اقتصاد:

غرفه دائمی بسیج وزارت اقتصاد در مسجد بازار دایر می‌شود

گروه اقتصاد ــ غرفه دائمی بسیج وزارت اقتصاد در راستای خدمات‌رسانی در بخش‌های مختلف اقتصادی، در مسجد بازار دایر خواهد شد.

علیرضا زمانی، فرمانده بسیج وزارت امور اقتصادی و دارایی، در گفت‌وگو با ایکنا، با اعلام این خبر اظهار کرد: در واقع با هماهنگی‌هایی که با امام جماعت مسجد بازار صورت گرفته، قرار است غرفه ما به صورت دائمی در مسجد امام خمینی(ره) بازار دایر شده و به بازاریان خدمات لازم را ارائه دهد.

وی ادامه داد: در این غرفه، خدماتی در بخش‌های مختلف ارائه می‌شود. طبق برنامه‌های صورت گرفته در روزهای شنبه، نمایندگانی از سازمان امور مالیاتی، یکشنبه‌ها‌ نمایندگان گمرک، دوشنبه‌ها شبکه بانکی، سه‌شنبه‌ها شبکه بیمه‌ای و چهارشنبه‌ها نیز نماینده بخش مقررات‌زدایی صدور مجوزهای کسب و کار در این غرفه حضور خواهند داشت.

زمانی درباره زمان دایر شدن این غرفه و هدف از چنین کاری اظهار کرد: ان‌شاءالله بنا داریم در ایام دهه مبارک فجر، این غرفه را دایر کنیم. هدف ما از چنین کاری نزدیک شدن به مردم و بازاریان، تسهیل کسب‌وکار مردم و حذف موانع کسب‌وکار است.

فرمانده بسیج وزارت امور اقتصادی و دارایی گفت: در واقع چنین کاری دارای سود برد-برد است، چون هم دولت به هدف خودش که درآمدهای مالیاتی و گمرکی است، سریع‌تر می‌رسد و هم اینکه مردم می‌توانند خدمات و تسهیلات راحت‌تری بگیرند. در واقع به جای اینکه به سازما‌ن‌های مربوطه مراجعه کرده و خدمات لازم را دریافت کنند، می‌توانند به صورت مستقیم در این غرفه‌ها خدمات مورد نظر خود را دریافت کنند، لذا چنین کاری تسهیل‌کننده امور و اقدامی مبارک برای دولت و مردم است.

انتهای پیام
captcha