ابراز خرسندی نماینده سازمان ملل از بهبود آیت‌الله سیستانی  
کد خبر: 3874793
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۷

ابراز خرسندی نماینده سازمان ملل از بهبود آیت‌الله سیستانی  

گروه بین‌الملل ــ نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در عراق، در پیامی به آیت‌الله سیستانی، از بهبود ایشان پس از عمل جراحی ابراز خوشحالی کرد و خواستار شفای کامل ایشان شد.  

به گزارش ایکنا؛ به نقل از «المعلومه»، «جنین هنیس پلاسخارت» نماینده دبیرکل سازمان ملل در عراق، در یک نامه رسمی که به همراه دسته گل به دفتر آیت‌الله سیستانی، مرجعیت دینی عراق فرستاد، برای شفای کامل این مرجع تقلید پس از عمل جراحی اخیر دعا کرد.
 
وی در این نامه، نوشته بود: من به نمایندگی از سازمان ملل در عراق برای حضرتعالی شفای عاجل مسئلت و تأکید می‌کنم که «صدای شما، صدای عقل و حکمت شما بسیار با اهمیت است.»
 
آیت‌الله سید علی سیستانی، مرجعیت دینی عراق، 26 دی‌ماه، در بیمارستان «الکفیل» کربلا تحت عمل جراحی قرار گرفت.
 
پس از اعلام خبر پایان موفقیت‌آمیز عمل جراحی آیت‌الله سیستانی «مارتین هوث» نماینده اتحادیه اروپا در عراق در صفحه توئیتر خود نوشت: برای جناب آقای علی سیستانی آرزوی شفای عاجل داریم.
 
صفحه سفارت آمریکا در عراق در فیس‌بوک نیز در پیامی نوشت: با خرسندی، خبر موفقیت عمل جراحی مرجع عالیقدر حضرت آیت‌الله العظمی سید علی سیستانی «حفظه الله» را دریافت کردیم. نقش جناب آقای علی سیستانی در تحقق ثبات همیشگی، مایه اطیمنان برای عراق و منطقه است. برای ایشان آرزوی شفای عاجل داریم.
 
انتهای پیام
captcha