راه‌اندازی بخش ویژه شهید سلیمانی در نمایشگاه قرآن
کد خبر: 3874957
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۶

راه‌اندازی بخش ویژه شهید سلیمانی در نمایشگاه قرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ دبیر کمیته اجرایی ستاد ویژه‌برنامه‌های قرآنی بزرگداشت سپهبد شهید قاسم سلیمانی، از راه‌اندازی بخش ویژه سردار شهید سلیمانی در نمایشگاه بین‌المللی قرآن خبر داد.

محمدتقی میرزاجانی، دبیر کمیته اجرایی ستاد ویژه‌برنامه‌های قرآنی بزرگداشت سپهبد شهید قاسم سلیمانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایکنا؛ در رابطه با مصوبات جلسه امروز این ستاد قرآنی اظهار کرد: در جلسه امروز ستاد که به میزبانی مرکز قرآن و عترت آستان مقدس حضرت امام خمینی(ره) برگزار شد، بر روی مصوبات جلسه گذشته مرور شد و هر یک از نمایندگان نهادهای عضو گزارشی در مورد اقدامات خود در این زمینه ارائه کردند.

میرزاجانی با بیان اینکه دو موضوع مهم در این جلسه مطرح شد، تصریح کرد: اولین موضوع اینکه از معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درخواست شد که در نمایشگاه بین‌المللی قرآن در ماه رمضان سال آتی بخش ویژه‌ای به شهید سردار سلیمانی و موضوع مقاومت اختصاص داده شود و اتفاق ویژه‌ای در نمایشگاه در این مورد رخ دهد که نماینده معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد در این زمینه قول مساعد دادند.

دبیر کمیته اجرایی ستاد ویژه‌برنامه‌های قرآنی بزرگداشت سپهبد شهید قاسم سلیمانی بیان کرد: همچنین بنا شد که یک اجتماع و نشست قرآنی نیز با حضور اعضای جامعه قرآنی در حول و حوش روز 22 بهمن‌ماه، همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب که مصادف با اربعین شهادت سردار شهید سلیمانی نیز خواهد بود که این نشست دو رویکرد را دنبال می‌کند. نخست اینکه مراسم چهلمین روز شهادت سردار شهید سلیمانی گرامی داشته می‌شود و دوم اینکه با توجه به نزدیکی به انتخابات مجلس شورای اسلامی، در این نشست به این موضوع نیز پرداخته خواهد شد و با حضور تعدادی از کارشناسان ذیربط این موضوع نیز مطرح و بررسی خواهد شد تا جامعه قرآنی کشور نیز نقش خود را در این مورد نیز به خوبی ایفا کند.

میرزاجانی اظهار کرد: همچنین مطالب دیگری همچون حرکت کاروان قرآنی انقلاب نیز در این جلسه مطرح و گزارش‌هایی نیز در این زمینه ارائه شد. همچنین، در این جلسه و به طور کلی، مصوبات جلسه گذشته و گزارشات مربوطه نیز مطرح شد و هر یک از نمایندگان نهادهای عضو ستاد نیز برنامه‌های مختلف خود در زمینه مصوبات ستاد را ارائه کردند.

انتهای پیام
captcha