برگزاری مراسم سوگواری ایام فاطميه در آستان مقدس حضرت عبدالعظيم(ع)
کد خبر: 3875016
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۹

برگزاری مراسم سوگواری ایام فاطميه در آستان مقدس حضرت عبدالعظيم(ع)

گروه اجتماعی ــ مراسم سوگواری ایام فاطميه به مدت 5 شب، بعد از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء در مصلای بزرگ آستان مقدس، با سخنرانی حجت‌الاسلام و المسلمين سید‌محمد‌باقر علم‌الهدی برگزار خواهد شد.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از پايگاه اطلاع‌رسانی آستان مقدس حضرت عبدالعظيم(ع)، به مناسبت فرارسيدن ايام شهادت بزرگ بانوی جهان اسلام حضرت فاطمه زهرا(س)، مراسم عزاداری و سوگواری در آستان مقدس حضرت عبدالعظيم عليه‌السلام برگزار می‌شود.
مراسم سوگواری ایام فاطميه از روز یکشنبه 6 بهمن‌ماه تا روز پنجشنبه 10 بهمن‌ماه به مدت 5 شب، بعد از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء در مصلای بزرگ آستان مقدس، با سخنرانی حجت‌الاسلام و المسلمين سید‌محمد‌باقر علم‌الهدی برگزار خواهد شد.
در این مراسم، ذاكران اهل بيت عصمت و طهارت(ع)، حاج محمدرضا میرزاخانی در چهار شب اول و حاج یداله پاشازاده در شب پنجم در سوگ دخت نبی مكرم اسلام(ص) به مرثیه‌سرایی خواهند پرداخت.
همچنین در روز شهادت آن حضرت، مصادف با چهارشنبه 9 بهمن‌ماه نیز ویژه‌برنامه‌ای بعد از نماز ظهر و عصر با سخنرانی حجت‌الاسلام و المسلمین شیخ محسن الهی و مرثیه‌سرایی حاج اصغر دوستی در مصلای بزرگ آستان مقدس برپا می‌شود.

انتهای پیام
captcha