معامله قرن به‌دنبال اشغال قدس است
کد خبر: 3875368
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۴

معامله قرن به‌دنبال اشغال قدس است

گروه سیاست و اقتصاد ــ نماینده ولی‌فقیه در لرستان با اشاره به اهداف معامله قرن، اظهار کرد: معامله قرن به‌دنبال تفرقه بین فلسطینیان و اشغال قدس است.

شاهرخیبه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، امام جمعه خرم‌آباد در خطبه‌های نمازجمعه این هفته در مصلی الغدیر این شهر با سفارش نمازگزاران به تقوا و پرهیزکاری، اظهار کرد: بدزبانی، کینه‌توزی و دشمنی را به‌دنبال دارد تا جایی‌که زن و مرد با وجود سال‌ها زندگی از هم جدا می‌شوند این در حالی‌است که بدزبانی مانعی برای همبستگی است.

وی ادامه داد: هر چه علم و تکنولوژی بیشتر و هر چه فضای مجازی گسترده‌تر می‌شور ما نیاز داریم با آیات و روایات دل خود را صفا دهیم.

شاهرخی با اشاره به این‌که گرامی‌ترین و محترم‌ترین افراد باتقواترین آنان است، اضافه کرد: بین تقوا و رسیدن به قرب الهی رابطه مستقیم دارد به شرطی‌که عمل انسان برخواسته از اخلاص باشد در روایات به عمل کم ولی با اخلاص سفارش شده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان با یادآوری این مطلب که در ۲۰ روز گذشته شاهد شور و شعور مردم متدین استان لرستان، به‌ویژه جوانان نسبت به اهل‌بیت بودیم، خاطرنشان کرد: در ایام فاطمیه شور و شعور و محبت مردم لرستان را مشاهده کردیم که نشان از فعالیت مطلوب هیئات مذهبی استان است البته باید بیش از هر زمانی شرایط حضور جوانان در محافل مذهبی فراهم شود.

خطیب نماز جمعه خرم ‌آباد با تأکید بر این‌که نگاه ما به جوان، نگاه به یک فرد معنویت گرای عدالت‌خواه است، اضافه کرد: انرژی و نشاط جوانان باید با تجربه و تخصص افراد باتجربه گره خورده و زمینه هر چه بهتر معنویت در جامعه فراهم شود.

وی با ذکر این مطلب که دهه فجر عطیه الهی بود که در سایه مجاهدت‌های خستگی‌ناپذیر ملت ایران حاصل شد، اظهارکرد: به مانند مردمک چشم باید از انقلاب اسلامی ایران محافظت کنیم.

شاهرخی با اشاره به این‌که مجلس شورای اسلامی عصاره فضایل ملت است و بایستی با فضیلت ترین انسان‌ها در مجلس حضور پیدا کنند، افزود: وظیفه ناظرین و مجریان انتخابات بدانند رای مردم حق‌الناس است این در حالی‌است که حق‌الناس مفهوم فقهی و حقوقی و نشان‌دهنده پویایی فقه اسلامی است.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان با یادآوری این مطلب که ‌حق‌الناس از ثبت‌نام شروع می‌شود و بررسی صلاحیت‌ها حق‌الناس است، ادامه داد: عدم رعایت حق‌الناس ظلم است و ظلم باید جبران شود.

خطیب نماز جمعه خرم‌آباد با تاکید بر این‌که اگر در انتخابات از روش‌های تبلیغاتی فریبنده استفاده شود حق‌الناس است،  اضافه کرد: اگر کاندیداهای مجلس شورای اسلامی خود را با تبلیغات بیش از آن‌چه هستند نشان دهند به مردم ظلم و ستم کرده‌اند و در این مقطع حساس بدانیم هر انتخابی انجام دهیم در سرنوشت ما تاثیر دارد.

وی با ذکر این مطلب که امروز در سیاست خارجی، معامله قرن ایجاد شده است، تصریح کرد: معامله قرن اهداف کلان میان مدت دارد به طوری‌که هدف معامله قرن این است که رئیس‌جمهور آمریکا می‌خواهد یهودیان را از خود راضی کند 

وی هدف دیگر معامله قرن را تفرقه بین فلسطینیان دانست و گفت: در معامله قرن می‌خواهند فلسطین در اشغال یهودیان قرار گیرد و نقشه معامله قرن عملی نخواهد شد.

شاهرخی با اشاره به این‌که برجام برای مذاکره کافی بود، افزود: برجام نشان داد آمریکا به هیچ چیزی تعهد ندارد و امید به مذاکره ره به جایی نخواهد برد.

انتهای پیام
captcha