نهادینه‌شدن دشمنی با اسرائیل در شیوه‌های آموزشی جهان اسلام
کد خبر: 3875433
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۶
در بیانیه پایانی راهپیمایی صنعا تأکید شد؛

نهادینه‌شدن دشمنی با اسرائیل در شیوه‌های آموزشی جهان اسلام

گروه بین‌الملل ـ شرکت‌کنندگان در تظاهرات امروز شهر ضنعا، پایتخت یمن که در اعتراض به طرح معامله قرن برگزار شد، بر ضرورت تمسک امت اسلام به قرآن و نهادینه‌شدن دشمنی با اسرائیل و آمریکا در شیوه‌های آموزشی جهان اسلام تأکید شد.

ضرورت نهادینه‌شدن دشمنی با اسرائیل در شیوه‌های آموزشی جهان اسلام
به گزارش ایکنا؛ به نقل از پایگاه خبری «المسیره نت»، در بیانیه پایانی تظاهرات‌کنندگان شهر صنعا آمده است که ملت یمن امروز با تجمع در میادین و خیابان‌ها بار دیگر تأکید کردند که در کنار ملت فلسطین هستند.
 
در این بیانیه آمده است: مسئله فلسطین، مسئله‌ای جامع و عاملی مهم در وحدت و برادری میان همه مسلمانان است و امت اسلام باید از ملت، سرزمین و مقدسات فلسطین حمایت کنند.

به گزارش العالم، محمد علی الحوثی، عضو شورای عالی سیاسی انصار الله، ضمن سخنانی در راهپیمایی امروز پایتخت یمن، طرح معامله قرن ترامپ را محکوم کرد و گفت: مسئله فلسطین، هیچ وقت از دل‌های ما خارج نخواهد شد.
 
وی افزود: به گفته سید عبدالملک الحوثی، رهبر جنبش انصارالله یمن، ما در کنار ملت فلسطین باقی خواهیم ماند و امیدواریم همراه با اشغالگران بجنگیم.

الحوثی گفت: از کودکی با مسئله فلسطین زندگی کردیم و مسئله نخست ما باقی خواهد ماند و از آن صرف نظر نخواهیم کرد.
 
وی با اشاره به این که خانه‌ای که باید از آن محافظت کنیم  بیت‌المقدس است، گفت: از ملت فلسطین می‌خواهیم به موضع خود در مخالفت با معامله ترامپ ادامه دهند، قدس را زیارت خواهیم کرد و به حمایت از برادران فلسطینی خود افتخار می‌کنیم.

یادآور می‌شود، شهر صنعا پایتخت یمن، عصر امروز در اعتراض به رونمایی از طرح معامله قرن ترامپ شاهد حضور گسترده مردمی بود که برای محکومیت این طرح و دفاع از آرمان فلسطین به خیابان‌ها آمدند.

شرکت‌کنندگان در این تظاهرات که نام آن «نه به معامله ترامپ» بود، با سر دادن شعار بر دفاع از آرمان‌های فلسطین تاکید کردند.

مردم در استان «صعده» واقع در شمال یمن نیز صبح امروز به خیابان‌ها آمدند و ضمن محکوم کردن معامله قرن آمریکا تاکید کردند: مسئله فلسطین مسئله اساسی مسلمانان جهان باقی خواهد ماند.

ترامپ شامگاه سه‌شنبه، 8 بهمن‌ماه، طی نشست خبری به همراه «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از طرح معامله قرن خود که مدعی است برای پایان دادن به منازعه فلسطینیان و صهیونیست‌ها است، رونمایی کرد. در این طرح، شهر قدس به کلی به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی، به این رژیم واگذار می‌شود.
انتهای پیام
captcha