کد خبر: 3877372
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۱

افتتاح مدرسه ۶ کلاسه خیّرساز در خرم‌آباد

امروز، نوزدهم بهمن مدرسه شش کلاسه خیّرساز در خرم‌آباد افتتاح شد.

افتتاح مدرسه ۶ کلاسه خیّرساز در خرم‌آبادبه گزارش ایکنا از لرستان، امروز شنبه، نوزدهم بهمن در هشتمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر مدرسه شش کلاسه خیّرساز در منطقه علوی خرم‌آباد مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

محمدرضا حیدری، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان در این مراسم، گفت: این واحد آموزشی با اعتبار یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان با زیربنای آموزشی یک‌هزار و ۶۰ متر مربع با مشارکت زنده‌یاد حاج علی‌میرزا رحیمی و اداره‌کل نوسازی مدارس ساخته شده است.

وی افزود: برای گرمایش این واحد آموزشی از سیستم گرمایشی استاندارد موتورخانه مرکزی استفاده شده است.

انتهای پیام
captcha