پیگیری‌های ایکنا درباره تلاوت ضعیف اختتامیه جشنواره فیلم فجر
کد خبر: 3878589
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۴

پیگیری‌های ایکنا درباره تلاوت ضعیف اختتامیه جشنواره فیلم فجر

مسئولان سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر پیگیری‌های ایکنا درباره دلایل تلاوت ضعیف روز اختتامیه را بی‌پاسخ گذاشتند؛ گویا مسئولان تنها روزهای تقدیر پاسخگو هستند و روزهای قصور و تقصیر خاموشند و ساکت.

پیگیری‌های ایکنا درباره تلاوت ضعیف اختتامیه جشنواره فیلم فجربه گزارش ایکنا؛ آیین اختتامیه سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر، شامگاه ۲۲ بهمن ماه از رسانه ملی پخش شد، اما آنچه در این جشنواره باعث آزردگی خاطر جمعی از جامعه قرآنی و هموطنانمان شد، تلاوت ابتدایی آن بود که حاوی اغلاط آشکار اعرابی و اشکالات فنی بود و شایسته نبود در چنین رویداد بزرگ فرهنگی که عنوان بین المللی را یدک می‌کشد، چنین تلاوت ضعیفی ارائه شود.

گروه فرهنگی ایکنا فردای این رویداد بزرگ فرهنگی این مسئله را از مسئولان آن پیگیری کرد، اما به نتیجه روشنی نرسید. در همین راستا؛ ابراهیم داروغه‌زاده، دبیر سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر در تماس خبرنگار ایکنا با لحن ناخوشایندی این مسئله را با خود بی‌ارتباط دانست.

مسعود نجفی، مدیر روابط عمومی جشنواره فیلم نیز خبرنگار ایکنا را به کارگردان اختتامیه ارجاع داد، اما تماس با کارگردان نیز بی‌نتیجه بود، زیرا پس از اطلاع از موضوع، تلفن همراه خود را خاموش کرد.

با این اوصاف به نظر می‌رسد پاسخگو نبودن مسئولان به رویه‌ای عادی تبدیل شده است، اما جامعه این مسئله را فراموش نخواهد کرد و از مسئولان می‌خواهد که تدبیری بیندیشند تا زین پس این بی دقتی‌ها تکرار نشود. در جامعه قرآنی کشورمان کم نیستند قاریان نام آشنا و برجسته‌ای که هر ساله در مسابقات بین المللی قرآن می‌درخشند. نکته مهمتر این است که همین مسئولان باعث شدند جامعه هنری نتواند از معنویت یک تلاوت زیبا بهره‌مند شوند.

انتهای پیام
captcha