پرفروش‌های به‌نشر در بهمن اعلام شد
کد خبر: 3879845
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۰

پرفروش‌های به‌نشر در بهمن اعلام شد

انتشارات به‌نشر پرفروش‌های خود در گروه کتاب‌های عمومی و بزرگسال طی بهمن‌ماه را اعلام کرد.

/////پرفروشهای به نشر در بهمن اعلام شدبه گزارش خبرنگار ایکنا، عناوین پرفروش انتشارات آستان قدس رضوی(به‌نشر) در بهمن‌ماه شامل کتاب‌های چگونه کتاب بخوانیم، تا ابد با تو می‌مانم، به وقت اردیبهشت، هم‌قسم، دعبل و زلفا، به سفارش مادرم و پیراهن دوستی است که به چاپ چندم رسیدند.

 

چگونه کتاب بخوانیم

این کتاب اثر مارتیمر جی. آدلر و چارلز لینکلن ون دورن است که در ماه‌های اول سال ۱۹۴۰ منتشر شد. سایت آمازون فروش این کتاب را تاکنون 500 هزار نسخه برآورد کرده است. همچنین منتقدان ادبی این کتاب را یکی از کلاسیک‌های زنده جهان می‌دانند. انجمن جهانی مدیریت اطلاعات نیز کتاب آدلر را در فهرست آثاری قرار داده است که هر مدیری باید بخواند.

 

تا ابد با تو می‌مانم

این کتاب نوشته مریم عرفانیان و شامل خاطرات مریم مقدس، همسر سردار جانباز اکبر نجات است که سبک روایی آن خاطره‌نوشت و در ۲۶ فصل تدوین شده است. تدوینگر این کتاب می‌گوید که فکر جمع‌آوری خاطران «مریم مقدس» را از سال ۸۵ در سر داشت و تا سال ۸۹ هم به آن فکر می‌کرد؛ او سال‌ها به عنوان یک نیروی قراردادی در بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خراسان مشغول جمع‌آوری آثار شهدا و جانبازان هفتاد درصد بود.

 

به‌ وقتِ اردیبهشت

این کتاب نوشته مریم عرفانیان شامل ۱۹ داستان کوتاه از زندگی شهید حسن قاسمی‌دانا و از کودکی تا شهادت اوست. شهید قاسمی دانا جوان مشهدی، متولد شهریور ۱۳۶۳، با آغاز جنگ در سوریه لباس رزم پوشید و داوطلبانه برای دفاع از ارزش‌های اسلامی و حرم حضرت زینب سلام‌الله‌علیها به آنجا رفت و نوزدهم اردیبهشت ۹۳ به شهادت رسید.  

 

هم‌قسم

کتاب «هم‌قسم» برگردان کتاب «الوصول» است که عبدالقدوس الامین نویسنده لبنانی به رشته تحریر درآورده است و در آن خواننده در فراز و نشیب داستان با روح بزرگ بانویی همراه می‌شود که قدم به قدم در کنار وجود معنوی شهید سیدعباس موسوی می‌بالد و در قامت یک شهید قد می‌افرازد و برای کسانی که به دنبال یافتن نمونه‌ای از انسان ناب آن هم از نوع شیعه هستند، ام‌یاسر قهرمانی کم‌نظیر است.

 

دعبل و زلفا

رمان شورانگیز و جذاب «دعبل و زلفا» اثر تحسین‌برانگیزی از حجت‌الاسلام والمسلمین مظفر سالاری است. این اثر روایتی عاشقانه از آشنایی و زندگی پرفراز و نشیب دعبل خزاعی، شاعر اهل بیت(ع) و همسر سازش‌ناپذیرش زلفاست؛ در این کتاب مقاطعی از زندگی دعبل در زمان امام موسی کاظم(ع) و امام رضا(ع) به صورت داستانی بیان شده است؛ عشق میان او و زلفا بستری جذاب برای ماجراهای فراوان این رمان است که تلاش دارد بر اساس داده‌های تاریخی به بازسازی و بازآفرینی ماجراها و حوادث بپردازد.

 

به سفارش مادرم

کتاب حاضر روایت‌هایی است از سفر اربعین از یک عکاس که به سفارش مادرش به این سفر می‌رود و این روایت‌ها را برای مادرش می‌نویسد. این اثر شامل 23 روایت با عناوین مرد کوهی، حسون، دکتر نیری و ... است.

 

پیراهن دوستی

«پیراهن دوستی» عنوان کتابی از انتشارات به‌نشر (انتشارات آستان قدس رضوی) و روایتگر هشت قصه از زندگی حضرت زهرا(س) است که به قلم نویسنده توانای ادبیات دینی کشور مسلم ناصری نوشته شده است. این اثر در همایش کتاب سال ۹۸ حوزه در جمع آثار برتر قرار گرفت.
انتهای پیام
captcha