بررسی طرح معامله قرن در دیدار رهبران مبارز فلسطینی  
کد خبر: 3879986
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۵

بررسی طرح معامله قرن در دیدار رهبران مبارز فلسطینی  

«زیاد النخاله»، دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در دیدار با هیئتی از فرماندهان جنبش مقاومت اسلامی(حماس) در بیروت، راه‌های مقابله با طرح معامله قرن و مسائل فلسطینیان را مورد بررسی قرار دادند.  

به گزارش ایکنا؛ به نقل از خبرگزاری فلسطینی «صفا»، دفتر رسانه‌ای جنبش جهاد اسلامی فلسطین، در بیانیه‌ای اعلام کرد: دیدار رهبران جهاد اسلامی و حماس در چارچوب ارتباطات مستمر میان گروه‌های فلسطینی برگزار شده است.
 
وی افزود: در این دیدار، رهبران دو جنبش فلسطینی درباره راه‌های مقابله با طرح آمریکایی ـ صهیونیستی معامله قرن و پیامدها و تأثیرات آن بر مسئله فلسطین گفت‌وگو کردند.
 
رهبران فلسطینی در این دیدار تأکید کردند که طرح معامله قرن هرگز راه به جایی نخواهد برد و به پیروزی نخواهد رسید. ملت فلسطین و مقاومت شجاعانه آنها نیز با هر وسیله ممکن در مقابل این طرح خواهند ایستاد.
 
رهبران جهاد اسلامی و حماس از امت اسلامی و عربی خواستند تا عادی‌سازی روابط با اسرائیل را رد کرده و در جهت تحکیم مقاومت ملت فلسطین و دفاع از مقدسات امت اسلامی در فلسطین اقدام کنند.
 
حاضران در این نشست بر پافشاری ملت فلسطین برای شکست دادن طرح معامله قرن تأکید کرده و گفتند: راه مقاومت، تنها راه درست برای شکست تمام توطئه‌ها علیه مسئله فلسطین است.

انتهای پیام
captcha