برگزاری کنگره «سیدجمال‌الدین اسدآبادی» به تعویق می‌افتد
کد خبر: 3881445
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۹

برگزاری کنگره «سیدجمال‌الدین اسدآبادی» به تعویق می‌افتد

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسدآباد از احتمال لغو همایش بزرگداشت سیدجمال به علت شیوع جهانی کرونا خبر داد.

همایش بزرگداشت سیدجمال‌الدین اسدآبادی به تعویق می‌افتدرضا قاسمی، مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسدآباد، در گفت‌وگو با ایکنا، از همدان، اظهار کرد: احتمالا همایش بزرگداشت سیدجمال‌الدین اسدآبادی به علت شیوع کرونا لغو می‌شود.
وی افزود: هنوز در این رابطه تصمیمی گرفته نشده اما احتمال لغو و به تأخیر افتادن این همایش که قرار بود تا در تاریخ ۱۸ اسفند برگزار شود، وجود دارد.
قاسمی در ادامه با بیان اینکه بنای یادبود سیدجمال به یک مجموعه پویای فرهنگی و به یک پاتوق فرهنگی مبدل می‌شود، گفت: از دو ماه پیش انجمن‌های ادبی شهرستان در این بنا مستقر شده‌اند و تجهیزات لازم برای بنای یادبود و فعالیت انجمن‌ها توسط اداره کل تأمین شد.
وی از افتتاح نگارخانه شهرستان و کتابخانه تخصصی سیدجمال در بنای یادبود سیدجمال الدین اسدآبادی در آینده نزدیک خبر داد و یادآور شد: در سالجاری اداره کل ارشاد اسلامی استان به ارزش بیش از ۷۳ میلیون تومان تجهیزات به کانون های فرهنگی مساجد شهرستان اسدآباد کمک کرده است.
قاسمی با اشاره به وجود ۵۷ کانون فرهنگی، هنری در سطح شهر و روستاهای اسدآباد، بیان کرد: امسال ۴۸ کانون در ایام اوقات فراغت برنامه های مختلفی در سطح مساجد داشتند و ۵۰۰۰ نفر در کلاس های مختلف فرهنگی، هنری، آموزشی، تفریحی و اردویی شرکت کردند.

انتهای پیام
captcha