سبدهای ارزاق حمایتی ویژه نوروز توزیع می‌شود
کد خبر: 3881683
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۷
به همت جامعه خیرین امام محمدباقر(ع)؛

سبدهای ارزاق حمایتی ویژه نوروز توزیع می‌شود

با حضور استاندار اصفهان و با همت جامعه خیرین امام محمدباقر(ع) سبدهای ارزاق حمایتی ویژه نوروز توزیع می‌شود.

سبدهای ارزاق حمایتی ویژه نوروز توزیع می‌شود

به گزارش ایکنا از اصفهان، به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، رضایی، استاندار اصفهان ضمن تبریک حلول ماه رجب و ولادت حضرت امام محمد باقر(ع) اظهار کرد: افتخار می‌کنم استاندار استانی هستم که بیشترین خیرین را به خود اختصاص داده است و خیرین استان در تمام بخش‌ها از جمله مسکن، بهداشت و درمان و تامین ارزاق نیازمندان در کشور الگو هستند.

رضایی افزود: خیرین اصفهانی برای رفع نیازهای خانواده‌های نیازمند در قالب موسسات خیریهُ مشارکت فعالی دارند و برای رفع نیازهای خانواده‌های نیازمندان گام‌های اساسی و ماندگاری بر می‌دارند.

مدیر ارشد استان در ادامه با اشاره به شیوع ویروس کرونا، اظهار کرد: استان در خصوص پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در آمادگی کامل است.

استاندار اصفهان تصریح کرد: مردم فهیم و آگاه استان به شایعات اخبار کذب در خصوص این بیماری توجه نکنند و مط‍م‍ئن باشند که مسئولان بیشتر از آنها به این موضوع حساس هستند و آمادگی کامل در استان وجود دارد.

رضایی با اشاره به اینکه تصمیم‌گیری در خصوص تعطیلی مدارس از استان‌ها سلب شده و این کار به عهده وزارت خانه‌های بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و آموزش و پرورش و ستاد ملی کرونا است، افزود: دانشگاه علوم پزشکی اصفهان اطلاعات دقیق وضعیت این بیماری را به ستاد ملی کرونا اعلام نموده است که بر اساس دستورالعمل‌هایی با درخواست تعطیلی مدارس موافقت نکرده و ضروری است که رسانه‌ها به‌ویژه فعالان فضای مجازی دقت لازم را در انعکاس اخبار مربوطه داشته باشند و با توجه به شرایط حاکم نسبت به آرامش بخشی جامعه تلاش نمایند.

یادآور می‌شود ۶۰ هزار سبد ارزاق حمایتی عید نوروز و ماه مبارک رمضان توسط جامعه خیریه امام محمد باقر(ع) تهیه شده است که از سیزدهم رجب بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

انتهای پیام
captcha