اعلام برنامه‌های روز بزرگداشت شهدا در البرز
کد خبر: 3882629
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۳

اعلام برنامه‌های روز بزرگداشت شهدا در البرز

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز، از برگزاری برنامه‌های ۲۲ اسفند «روز بزرگداشت شهدا» در بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خبر داد.

اعلام برنامه‌های روز بزرگداشت شهدا در البرز

سلیمان رستمیان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز در گفت وگو با ایکنا از البرز با اشاره به برنامه‌های ۲۲ اسفند «روز بزرگداشت شهدا» گفت: اعلام پیام تبریک به خانواده‌های معظم شهدا، دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان، سخنرانی مدیرکل بنیاد استان و روسای اداره بنیاد شهرستان‌ها پیش از خطبه‌های نماز جمعه از برنامه‌های نخستین روز هفته بزرگداشت شهدا، خواهد بود.
وی افزود: استقرار میز خدمت بنیاد در مصلی‌های نماز جمعه مرکز استان و شهرستان‌ها، اجرای مسابقات مختلف فرهنگی و ورزشی، برگزاری همایش ویژه روز بزرگداشت شهدا، دیدار از خانواده‌های گرانقدر شهدا و ایثارگر، مصاحبه مدیرکل بنیاد با رسانه‌ها، دیدار با استاندار جهت طرح مسائل مهم جامعه ایثارگری و گلباران مزار مطهر شهدا از سایر برنامه‌های گرامیداشت این روز است.
این مسئول گفت: گرامیداشت روز جانباز، دیدار با فجرآفرینان و ارائه عملکرد بنیاد استان در سال‌های ۹۷ و ۹۸ در قالب کتابچه از دیگر برنامه‌های تدارک دیده‌شده برای این روز است.

انتهای پیام
captcha