جنایات سازمان‌یافته هندوهای متعصب علیه مسلمانان + فیلم
کد خبر: 3882992
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۱

جنایات سازمان‌یافته هندوهای متعصب علیه مسلمانان + فیلم

در روزهای گذشته حداقل 50 انسان بیگناه در آتش غضب هندوهای افراطی در کشور هند سوختند. مساجد متعددی به آتش کشیده شدند و ده‌ها خانه و مغازه با خاک یکسان شدند. بسیاری از این قربانیان با ضربات وحشیانه چوب، سنگ و چماق جان دادند در حالی که عزیزانشان دست و پا می‌زدند تا شاید پلیسی به دادشان برسد.

کشتار مسلمانان هند در سایه سکوت جامعه جهانیبه دنبال اعتراضات گسترده اخیر در هند در اعتراض به قانون جنجالی شهروندی که علیه مسلمانان به شمار می‌رود، خشونت هندوها علیه مسلمانان در این کشور به شدت افزایش یافته است.  

این حملات که از سوی هندو‌های افراطی موسوم به «هندوتوا» به مسلمانان هند صورت می‌گیرد تاکنون   ده‌ها کشته  و زخمی برجای گذاشته است.

علی‌رغم گذشت یک هفته از حمله وحشیانه نظامیان هندی و افراط گرایان این کشور به مسلمانان هنوز هم روند کشف جنازه‌های مسلمانان ادامه دارد.

دولت هند با صدور گزارشی  اذعان کرده است: در جریان حمله به مسلمانان 122 خانه، 322 مغازه و فروشگاه و همچنین 301 خودرو که متعلق به شهروندان بود از بین رفته‌اند.

در این گزارش همچنین آمده است: تیمی از سوی دستگاه قضایی مأموریت پیدا کرده‌ است میزان خسارت‌ها را ارزیابی کرده و به محله‌هایی که در آنها شورش رخ داده است، اعزام شوند.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha