پیام تسلیت حزب‌الله لبنان در پی درگذشت حسین شیخ‌الاسلام
کد خبر: 3883582
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۸

پیام تسلیت حزب‌الله لبنان در پی درگذشت حسین شیخ‌الاسلام

جبنش مقاومت اسلامی لبنان(حزب‌الله) با صدور بیانیه‌ای درگذشت حسین شیخ‌الاسلام، دیپلمات باسابقه جمهوری اسلامی ایران را تسلیت گفت.

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه خبری «النشره»، حزب‌الله لبنان، شامگاه جمعه، 16 اسفندماه، با صدور بیانیه‌ای ضمن تسلیت درگذشت حسین شیخ الاسلام، نوشت: «برادر بزرگی را از دست دادیم که از ابتدای تأسیس مقاومت همراه و همگام با آن بود».

در این بیانیه آمده است: «با نهایت حزن اندون خبر برادر عزیز حسین شیخ‌الاسلام را دریافت کردیم و با وفات وی، برادری بزرگ و عزیز را از دست دادیم.

از ابتدای انقلاب اسلامی ایران او را می‌شناختیم و اون از زمان تأسیس مقاومت اسلامی لبنان همگام و همراه مقاومت بود و حامی و کمک‌کننده خوبی برای مقاومت در تمام مراحل آن بود».

حزب‌الله لبنان در پایان این بیانیه، درگذشت حسین شیخ‌الاسلام را به حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران، خانواده شریف و فرزندان عزیز او تسلیت گفت.

یادآوری می‌شود، حسین شیخ‌الاسلام، دیپلمات، دبیرکل اسبق کنفرانس دائمی حمایت از انتفاضه فلسطین و معاون سابق بین‌الملل مجمع تقریب مذاهب اسلامی شامگاه پنجشنبه ۱۵ اسفندماه، به دلیل ابتلا به ویروس کرونا درگذشت.
انتهای پیام
captcha